شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر ایام سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در این دانشگاه خبر داد

اینک کە در آستانه سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم، بی گمان بیش از پیش حضور، همفکری و همکاری دانشگاهیان و نقش آفرینی و اثربخشی آنان می‌تواند در برگزاری باشکوهتر برنامه ها و مراسمات در نظر گرفته شده، تاثیرگذار باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، با اعلام مطلب فوق، از اجرای برنامه های مختلف و متنوع به منظور برگزاری هرچه با شکوه تر ایام الله دهه فجر در این دانشگاه خبر داد.

مجتبی اورکی ادامه داد: با فرارسیدن ماه بهمن مانند سالهای گذشته، ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور واحدهای مختلف از جمله نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی، معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت غذا و دارو، معاونت توسعه پژوهش و فنآوری، معاونت توسعه آموزش، معاونت درمان، معاونت بهداشت و به دبیری مدیریت روابط عمومی دانشگاه تشکیل و طی برگزاری جلساتی، در نهایت برنامه های مختلف و متعددی جهت اجراء از سوی این ستاد در دانشگاه در دهه مبارک فجر سال جاری در نظر گرفته شد.

اورکی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای برگزاری باشکوه ایام الله دهه مبارک فجر در سال 94 اظهار کرد: برنامه های دهه فجر امسال با مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر 5 شهید گمنام دانشگاه و تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس در روز دوشنبه 12 بهمن ماه آغاز می گردند.

این مقام مسئول افتتاح 126 پروژه دانشگاهی در واحدهای مختلف تابعه را از جمله برنامه های محوری این ایام بیان کرد و  دیدار با خانواده شهدا و جانبازان بیمارستان بوستان، تمهیدات لازم براي حضور پرشکوه دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری جشن بزرگ انقلاب برای پرسنل دانشگاه و پخش سرودهای انقلابی و فضاسازی و آذین بندی محوطه دانشگاه و خوابگاهها را از دیگر برنامه های مدنظر برای اجراء در این ایام اعلام کرد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه اذعان داشت: ان شاء الله در این دهه به همت بسیج جامعه پزشکی خوزستان، اعزام اکیپ درمانی شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص به مناطق محروم استان را خواهیم داشت که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، به طور رایگان بیماران منطقه را مورد ویزیت و درمان قرار می دهند.

وي افزود: همچنین در طول این ایام، پایگاه های سنجش سلامت توسط شبکه های بهداشت و درمان در سطح شهرهای مختلف استان با رویکرد خودمراقبتی برپا خواهند شد.

اورکی برپایی نمایشگاه کتاب انقلاب در سرسرای سازمان مرکزی دانشگاه را از دیگر برنامه‌های مدنظر ذکر کرد و افزود: دو کارگاه آموزشی برای پرسنل دانشگاه با عناوین "سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده" و "نقش مردم در انتخابات از دیدگاه انقلاب اسلامی" از سوی ستاد بزرگداشت دهه فجر دانشگاه در طول این دهه برگزار خواهد شد.



مدیر روابط عمومی دانشگاه در پایان به اجرای مسابقات متعدد ورزشی در نظر گرفته شده برای پرسنل مختلف دانشگاه اشاره نمود و افزود: در رشته های مختلف شامل فوتبال، فوتسال، تنیس روی میز، دارت، پیاده روی و بدمینتون کارکنان دانشگاه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و ان شاء الله در جشن بزرگ انقلاب که در روز سه شنبه 20 بهمن ماه برگزار خواهد شد هدایای نفیسی به برندگان رقابت ها و همچنین مسابقات مختلف برگزار شده در طول دهه فجر اهداء خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار