اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۳
برای همین مردم اهواز فراموش نمی کنند که فرزند محبوب آنها همیشه پای موفقیت های ورزشی این شهرستان و استان خوزستان ایستاده و با رایزنی های گسترده ولی بدون جنجال های تبلیغاتی و هیاهوی کاذب باعث شده امروز اهواز پایتخت فوتبال ایران باشد.
بدون اغراق باید عنوان کرد که اگر امروز فوتبال شهرستان اهواز سه نماینده در بالاترین سطح فوتبال کشور دارد، حاصل تلاش ها و رایزنی های سید شریف حسینی نماینده ورزش دوست شهر اهواز است و رد او را در همه این موفقیت ها به خوبی می توان دید.

کیست که نداند، فوتبال اهواز تاکنون سه نماینده همزمان در لیگ برتر نداشته و حتی زمانی تیمهایش در دسته اول و دوم هم شرایط نامساعدی داشتند ولی اکنون فوتبال اهواز با سه نماینده در لیگ برتر آقایی می کند هر چند برخی سوء مدیریت ها باعث شده که دو نماینده فوتبال خوزستان این روزها شرایط وخیمی را تجربه کنند که این موضوع دیگر مربوط به سید شریف حسینی نیست.

در هشت سالی که سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس بوده، رد وی را در تمامی موفقیت های فوتبال اهواز و حتی خوزستان می توان  دید و هنوز بسیاری از هواداران دوآتشه فولاد یادشان رفته که سید شریف در اولین سال حضور در اهواز که نماینده ای بسیار جوان و کم تجربه بود چگونه توانست با یک برنامه ریزی حساب شده، امتیاز سپاهان نوین اصفهان را از چنگ نصف جهان درآورد و فولادی را که می رفت در دسته اول برای همیشه به فراموشی سپرده شود را احیا کرد و کار به آقایی و قهرمانی این تیم در لیگ برتر هم رسید.

در مدت اخیر هم همیشه سید شریف مانع از کاهش بودجه های باشگاه فولاد خوزستان بوده چرا که هر ساله قبل از آغاز فصل جدید لیگ برتر، زمزمه هایی در خصوص کاهش بودجه تیم آغاز می شود ولی سید شریف با درایت همیشه جلوی این کار را گرفته است. امروز هم فولاد اگر نتایج خوبی کسب نکرده بی شک حاصل بدشناسی و سوء مدیریت است.

امتیاز فولاد نوین هم که می رفت به سایر شهرهای خوزستان و حتی ایران برسد نیز با قاطعیت سید شریف حسینی به تیم ریشه دار و محبوب استقلال اهواز رسید و این تیم که سال گذشته به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط کرده بود با حمایت سید شریف، زندگی مجددی یافت و باعث شد چندین و چند بازیکن جوان خوزستان فرصت هنرنمایی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

استقلال خوزستان هم که این روزها با تکیه بر جوانان خوزستان در رده های بالایی جدول لیگ برتر از حیثیت فوتبال اهواز و خوزستان دفاع می کند، حاصل تدبیر سید شریف بود که باعث تولد استقلالی دیگر در خوزستان شد و حمایت های وی بود که باعث شد این تیم که حتی امسال در آستانه فروش به سایر استانها بود امسال برای قهرمانی بجنگد.

برای همین مردم اهواز فراموش نمی کنند که فرزند محبوب آنها همیشه پای موفقیت های ورزشی این شهرستان و استان خوزستان ایستاده و با رایزنی های گسترده ولی بدون جنجال های تبلیغاتی و هیاهوی کاذب باعث شده امروز اهواز پایتخت فوتبال ایران باشد.

امروز سید شریف حسینی که در معرض انتخابی جدید قرار گرفته بسیار با تجربه تر از سید شریفی است که در عین جوانی توانست به اصفهانی ها رو دست بزند و امتیاز سپاهان نوین را به اهواز بیاورد به همین دلیل او بی شک سرمایه ای برای مردم اهواز است که آنها نباید به راحتی از وی بگذرند چرا که او ثابت کرده از غیرممکن ها، ممکن می سازد.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
انتشار یافته: ۲
comment
comment
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
comment
1
1
comment ببخشیداوردن تیمها به لیگ برتر وعدم حمایت مالی ازانهاچه دردی رادوامی کنه تیمهای اهوازی درحال حاضرکیسه بوکس تیمهای شهرستانی شدند استقلال اهوازوفولادکجای جدولند اقاجان تراکتورسازی تبریزتیم نظامی میشه ودسترنج تیمهای مارابه یغمامی برند بردن تیمها به لیگ برترهنرنیست حمایت ازانها هنرمیخاد
comment
جمال ناصری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
comment
0
0
comment جناب آقای حسینی .واقعا ثابت کرده که ایشا ن خوزستانی واز فرزندان این مرز وبوم میباشد .چون اجازه داده تمام پستهای حساس واداری استان به غریبه ها وپیمانکاران و دلالان غیر بومی این سرزمین زر خیز با دودستی تقدیم کردند.بله اجازه داد مهاجرتها را بیش از 50درصد از سالهای گذشته به این استان افزایش دادند وجوانهای این استان را به خارج هدایت نمودند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار