شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۹

نماینده مردم ایذه در مجلس نهم با بیان اینکه فاش شدن برنامه‌های ضدانقلاب از سوی سیدرضا دنیادیده شیران ضربه سختی به آنها زد، گفت:‌ وزارت اطلاعات با این کار در بدنه اوپوزوسیون خارج نشین زلزله انداخت.

حجت الله درویش پور در گفت و گو با خانه ملت، قدرت و توانمندی وزارت اطلاعات را در خیلی از حوزه‌ها ثابت شده خواند و گفت: نیروهای این وزارتخانه کاملاً در بدنه اوپوزوسیون نفوذ کرده‌اند و برنامه‌ها و توطئه‌های آنها را جز به جز رصد می‌کنند تا در وقت مناسب اقدام پیشگیرانه، بازدارنده یا تقابلی را انجام دهد.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی افزود: مدحی سال گذشته به کشور برگشت خیلی از برنامه‌های پشت پرده اوپوزوسیون را برای افکار عمومی کشور تشریح کرد، هم اکنون سیدرضا دنیادیده شیران چنین کاری را انجام داد که این مسئله از تسلط اطلاعاتی کامل و جامع جمهوری اسلامی بر تحرکات ضدانقلاب خارج نشین حکایت می‌کند.

وی بدنه اوپوزوسیون در خارج از کشور را شکننده و متزلزل خواند و ادامه داد: آنها هرچه برای برقراری امنیت اطلاعاتی درون مجموعه خود تلاش می‌کنند، راه به جایی نمی‌برند و همین مسئله شک و بدبینی نیروها و طیف‌های ضدانقلاب را به یکدیگر افزایش داده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: وقتی برنامه‌های ضدانقلاب برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران قبل از عملیاتی شدن فاش و خنثی می‌شود، اعتماد به نفس آنها از بین می‌رود و فعالیت‌شان به حداقل ممکن می‌رسد تا مبادا شکست دیگری را در کارنامه خود مشاهده کنند.

وی افزود: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی در بدنه اوپوزوسیون خارج نشین زلزله راه انداخته به طوری‌که دیگر آنها نمی‌توانند به یکدیگر اعتماد کنند، این یک دستاورد بزرگ است که امیدواریم به شیوه‌های مختلف ادامه پیدا کند.

سید رضا دنیادیده شیران شب گذشته  در مستندی که از سیمای جمهوری اسلامی پخش شد از پروژه ضد ایرانی هدیه ۶۰ پرده برداشت، وی به ارتباط هایش با عنصر نشان دار سعودی- انگلیسی همچون علیرضا نوری زاده اشاره کرد تا مشخص شود بار دیگر ضد انقلاب خارج‌نشین از وزارت اطلاعات رودست خورده است؛ یادآور می‌شود سال گذشته فردی به نام مدحی این افشاگری را انجام داد./


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار