اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
با حضور رییس هیات استان و فرماندار شادگان
حاجی زاده پرداختن به تشکیل هیات های شهرستانی و ترویج ورزش همگانی را از اولویت های این هیات دانست و پیشنهاد برگزاری همایش ها و اجتماعات عمومی را در جهت بالا بردن روحیه نشاط و امید به زندگی را از مسئولین استانی خواستار شد.
با حضور رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان خوزستان مهندس حاجی زاده ،فرماندار شادگان مهندس فرج الهی ،دکترجانبی مدیر شبکه ومهندس محمدیان ریاست مرکز بهداشت این شهرستان و تعدادی از بیمارن خاص و فعالین عرصه بهداشت و سلامت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت ودرمان مراسم افتتاحیه هیات بیماران خاص شهرستان شادگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء استان خوزستان، درابتدای این مراسم مهندس محمدیان رییس هیات بیماران خاص شهرستان شادگان با عرض خیر مقدم خدمت حضار و مدعوین ، مهندس حاجی زاده را از سابقون عرصه سلامت و بهداشت در استان خوزستان دانست و از حمایت های حاجی زاده در جهت راه اندازی این هیات در شهرستان شادگان قدردانی کرد.همچنین ازهمکاری فرماندار دلسوز این شهرستان دراین حوزه تشکر کرد و افتتاح این هیات را در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به این بیماران موثر دانست.محمدیان درادامه قطعه ای از خاطرات یک بیمار تالاسمی را برای حضار قرائت نمود که جمع حاضربسیارتحت تاثیر قرارگرفتند.

در ادامه مراسم فرماندار شهرستان شادگان با خوش آمد به مدعوین و تقدیر از برگزار کنندگان این مراسم ،دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.وی در ادمه حراست از اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس جمهوری سلامی را بسیار مهم دانست . وی ارائه خدمات تخصصی به بیماران با همکاری ارگانهای دولتی و پشتیبانی خیرین را مطلوب و تاثیرگزار دانست.

حاجی زاده رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاءاستان خوزستان درادامه با تشکر از مسئولین شهرستان شادگان و برگزار کنندگان این مراسم،یاد و خاطره امام خمینی(ره) رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران و دهه فجر را گرامی داشت و رهبری ایشان را در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ستود.حاجی زاده با آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری وتوفیق برای دولت تدبیر و امید و تشکر از حمایت های استاندار محترم خوزستان درراه اندازی این هیات در استان خوزستان،تمامی کارهای انجام گرفته در این هیات را فی سبیل الله دانست وکسب رضایت خداوند متعال را مهمترین انگیزه دراین گونه کارهای خیریه دانست .

وی با اشاره به تاریخچه تاسیس این هیات در دوران دولت سازندگی، حمایت های سرکار خانم هاشمی و آیت الله هاشمی رفسنجانی را کم نظیر دانست.وی افزود:این هیات در دولت تدبیر و امید جان دوباره ای گرفت و از ادغام غیر کارشناسانه با فدراسیون ناشنوایان رهایی جست.وی عنوان کرد:این حیات مجدد را بخاطر تلاش بی شائبه مدیریت جدید این هیات درکشور "سرکار خانم هاشمی" می باشد که رتبه جهانی آن را از رتبه یازدهم به رتبه هفتم ارتقا داد.

حاجی زاده پرداختن به تشکیل هیات های شهرستانی و ترویج ورزش همگانی را از اولویت های این هیات دانست و پیشنهاد برگزاری همایش ها و اجتماعات عمومی را در جهت بالا بردن روحیه نشاط و امید به زندگی را از مسئولین استانی خواستار شد.وی در ادامه استفاده از بیماران خاص در مدیریت هیات ورزش بیماران خاص را بسیار موثر و راهگشا دانست.

حاجی زاده در بخش دیگری از سخنان خود کمبود اعتبار کافی را از دیگر مشکلات این گونه هیات ها دانست وابراز امیدواری کرد با موفقیت دولت تدبیر و امید در به ثمر نشاندن برجام و ارائه برنامه های منسجم اقتصادی این مشکلات بزودی برطرف گردد.وی در پایان کمک و پشتیبانی مسئولین شهرستان و خیرین را در کمک به این هیات خواستار شد.

در انتهای مراسم مسئولین در محل مشخص شده جهت دفتر هیات بیماران خاص شهرستان شادگان حضور بهم رساندند و از نزدیک با این بیماران ملاقات و گفتگو کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار