اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
مشاور معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جهت پرداختی های خود در مرحله بسیار خوبی قرار گرفته و با توجه به اینکه پرداخت های پرسنلی را در اولویت خود قرار داده، خوشبختانه این پرداخت ها در زمان مقرر انجام می پذیرد

دکتر علیرضا جدیان مشاور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید ارزیابان این وزارت از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص برنامه عملیاتی توسعه مدیریت و منابع در سال 95 گفت: این برنامه در سال های اولیه بصورت یک نقشه و برنامه عملیاتی دقیق طراحی می شود که اقدامات لازم برای رسیدن به هدف را به صورت کامل و جامع ترسیم می نماید و در سال های آینده به صورت یک برنامه عملیاتی راهبردی تنظیم خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار ما از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور متفاوت است و بطور مثال از دانشگاه علوم پزشکی اهواز انتظار زیادی جهت افزایش کیفیت درمان داریم و لازم است در طراحی برنامه عملیاتی فعالیت هایی را طراحی نماید تا به اهداف مورد نظر دست پیدا کند.

مشاور معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت ادامه داد: جهت طراحی برنامه عملیاتی، لازم است دانشگاه ها با هم در تماس باشند تا با تبادل تجربیات خود بتوانند برنامه عملیاتی مناسبی را تنظیم و اجرا نمایند.

وی در خصوص اصلاح نظام اداری گفت: دستورالعملی جهت اصلاح نظام اداری تنظیم و به تمام دستگاه های دولتی ابلاغ شده که لازم است تمام ارگان ها و دستگاه های دولتی آن را اجرایی نمایند.

دکتر جدیان با بیان اینکه اصلاح نظام اداری یکی از اسناد بالادستی است و ضروریست دانشگاه ها براساس این دستورالعمل، برنامه عملیاتی خود را طراحی کنند، بیان کرد: در دستورالعمل اصلاح نظام اداری برای هر ارگان دولتی اهدافی را مدنظر قرار داده که برای وزارت بهداشت هم اهداف مختلفی در نظر گرفته شده که از برجسته ترین این اهداف می توان به کاهش تصدی گری و افزایش رضایتمندی مراجعین اشاره نمود.

وی در پایان از تلاش ها و زحمات دکتر ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و دیگر همکاران تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در جهت پرداختی های خود در مرحله بسیار خوبی قرار گرفته و با توجه به اینکه پرداخت های پرسنلی را در اولویت خود قرار داده، خوشبختانه این پرداخت ها در زمان مقرر انجام می پذیرد.

مشاور معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت در پایان گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در کنترل و کاهش هزینه ها بسیار موفق عمل کرده و یکی از دانشگاه های نمونه کشوری در هزینه کرد مالی محسوب می شود.








نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار