اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۰۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۴

 سید احمد موسوی نامزد انتخابات مجلس از اهواز گفته است: هر شخصی که خود را طلبکار نظام بداند معنای انقلاب را درک نکرده است زیرا تمام مسئولان خادم مردم و نظام هستند.
 
وی با بیان اینکه خواص باید جایگاه خود را بشناسند افزود:  افرادی که از بدو پیروزی انقلاب در جریان تاثیر گذاری شورای نگهبان بوده اند نباید قانون را با منافع خود تفسیر کنند؛ آقای هاشمی رفسنجانی زمانی از شورای نگهبان حمایت می کردند اما اکنون آن را سدی در راستای تحقق اهداف خود می داند.
 
موسوی که با اهوازنوین گفتگو می کرد با اشاره به اینکه باید در هر حال مر قانون رعایت شود، بیان کرد: شورای نگهبان همیشه تحت فشار برخی افراد و گروه های سیاسی بوده است اما در نهایت وظایف خود را با توجه به قانون انجام می دهد.

این کاندیدای انتخابات مجلس تاکید کرد: امام راحل هیچگاه خود را صاحب انقلاب ندانستند بلکه همواره تأکید داشتند که مسئولین بدهکار انقلاب، اسلام و مردم هستند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
comment
1
0
comment فقط نبي زاده
comment
موسي قزويني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۶
comment
0
2
comment با سلام
آقاي موسوي که خود دانش آموخته حقوق است بهتر از هر کسي مي داند که لزوم رعايت مر قانون ايجاب ميکند نه تنها از بيان مطالب در انتقاد از يک کانديداي خبرگان که از قضا رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام نيز مي باشد خودداري شود. بلکه مر قانون همه کانديداها را ملزم مي کند که فقط به بيان نطرات خود پرداخته واز بيان مطالبي که شائبه تضعيف کانديدايي را به اذهان متبادر ميسازد خودداري کنند.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
comment
0
2
comment تبلیغات غیرقانونی از رسانه ها پیش از اعلام شروع انتخابات نیز یک نوع طلبکاری است آقای سید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار