اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۹
مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان عنوان کرد:
یارعلی زاده گفت: تأمین اجتماعی وقتی برای پرداخت حق بیمه های معوقه فرصت می دهد عايدی به عنوان خود ارزیابی دریافت نمی کند و فرار بیمه ای را با این کار کمتر کرده است.
محمود یارعلی زاده ظهر امروز در آیین گشایش بیست و ششمین اجلاسیه سراسری مشترک رؤسا و دبیران خانه های صنعت و معدن کشور در هتل پارس اهواز اظهار کرد: بدهی کارگاه ها به تأمین اجتماعی خوزستان فرصتی است که در اختیار آنها قرار گرفته و می تواند به عنوان یک وام تلقی شود.

وی افزود: گردش مالی در بخش درمان چهار هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال است که ۱۰۰۰ میلیارد ریال بیشتر از گردش مالی هدفمند سازی یارانه ها است.

مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان تصریح کرد: بدهی ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریالی کارگاه ها به شدت روی دوش ما سنگینی می کند و کار را مشکل کرده است.

یارعلی زاده ادامه داد: تأمین اجتماعی وقتی برای پرداخت حق بیمه های معوقه فرصت می دهد عايدی به عنوان خود ارزیابی دریافت نمی کند و فرار بیمه ای را با این کار کمتر کرده است.

وی بیان کرد: رونق کارگاه های تولیدی منجر به مصرف کالاهای داخلی می شود و تأمين اجتماعی در نتیجه رونق تولید، منابعی به دست می آورد و این منابع نقش موثری در اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار