اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳
سوال این است که اگر اتفاقی برای این کودکان که راننده ی اتوبوس از سوار شدن شان جلوگیری کرد است بیفتد، مسئول چه کسی است؟ و راننده ی اتوبوس اساساً با چه مجوزی مانع سوار شدن این کودکان به اتوبوس شده است؟
شوشان- در تمام دنیا وسیله ی نقلیه ی عمومی وسیله ای برای نقل و انتقال شهروندان بدون در نظر گرفتن جنسیت، سن، نژاد، وضعیت جسمی و روحی و کلیه ی ملاک هایی است که در کشور ما هنوز هم بسیار پررنگ هستند. باید به این مطلب، این صحبت را نیز افزود که در همان تمام دنیا (که کشور ما را شامل نمی شود)، به کودکان، دانشجویان و سالخوردگان در استفاده از خدمات عمومی، امتیازات ویژه ای تعلق می گیرد.

همه ی این ها در حالی است که روز چهارشنبه 4 بهمن ماه در خط اتوبوسرانی کوی مجاهد-بلوار شهید فهمیده اتفاق عجیبی افتاد که اعتراض مسافران را موجب شد.

در حالی که کودکان خردسال دبستانی بعد از اتمام درس، در ساعت دوازده و نیم ظهر منتظر اتوبوس بودند تا به خانه های خود برگردند، راننده اتوبوس مانع از سوار شدن کودکان شد و در مقابل به اعتراض دیگر مسافران نیز توجهی نکرد. وی دلیل این اقدام خود را عدم پرداخت هزینه ی حمل و نقل توسط کودکان اعلام کرد!!

راننده اتوبوس وقتی با اعتراض شدید این جانب روبرو شد، اظهار داشت که این مشکل شماست؛ به خانواده های شان بگو برای شان بلیت تهیه کند. چرا بدون بلیت سوار می شوند و اگر لای در گیر کردند مسئولیت شان با کیست؟

حال سوال این است که اگر اتفاقی برای این کودکان که راننده ی اتوبوس از سوار شدن شان جلوگیری کرد است بیفتد، مسئول چه کسی است؟ و راننده ی اتوبوس اساساً با چه مجوزی مانع سوار شدن این کودکان به اتوبوس شده است؟
 

(عکس تزیینی است)
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
comment
0
0
comment جناب آقای رستم منش با سلام تا آنجای که بنده شما را می شناسم اجازه نمی دهید در سازمان شما اینگونه اتفاقات بیفتد و اگر احیاناً افتاد شدیداً با آن برخورد می کنید چون برای شما احترام به شهروندان حتی اگر خردسال باشد حتی اگر پول نداشته باشد اولویت نخست است لطفاً پیگیری نمایید.
کلامی با راننده : آقای راننده عزیز که فکرم سواد چندانی برای برخورد مناسب با همشریان خود نداشته باشی فرض کن این کودکان مثل بچه های خودت هستند و فرض کن پول و یا بلیت آنها از حق نفت و ثروتی که زیر پایشان است و با آن حقوق تو را پرداخت می کنند پرداخت شده است یکمی به کار خودت فکر کنی از خجالت آب میشی ؟ خداوند مردم و همشریانم صبر دهد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار