اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
مدیر بیمارستان رازی اهواز از احداث سیستم جدید فاضلاب این مرکز آموزشی درمانی با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال 94 خبر داد
مدیر بیمارستان رازی اهواز از احداث سیستم جدید فاضلاب این مرکز درمانی با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال خبر دادو افزود: بیش از 70 سال از عمر ساختمان بیمارستان رازی اهواز میگذرد که در سالهای گذشته تنها بخش های درمانی آن مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفته بود و اکنون در تلاش هستیم تا به بهبود زیرساختهای بیمارستان توجه کنیم.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات عمده بیمارستان رازی، سیستم فرسوده فاضلاب این مرکز درمانی بود که بدلیل فرسودگی و عمر بالای 70 سال، جوابگوی تخلیه فاضلاب بیمارستان نبود و مشکلاتی را در این زمینه ایجاد کرده بود و محلی برای تجمع جانوران موزی شده بود.

کمایی افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و اجرای بسته ارتقاء کیفیت هتلینگ، تمامی بخشهای درمانی بیمارستان مورد بازسازی و بهسازی قرار گرفتند و احداث سیستم جدید فاضلاب بیمارستان نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیر بیمارستان رازی اهوازگفت: هم اکنون کار احداث سیستم جدید فاضلاب بیمارستان رازی متناسب با استانداردهای کشوری با اعتباری بالغ بر  850میلیون ریال در حال انجام است که در ایام الله دهه مبارک فجر 94 مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

کمایی در پایان تصریح کرد: نصب حوضچه های دانه گیر در ابتدای خطوط اصلی به منظور جلوگیری از ورود شن و ماسه و سایر وسایل فلزی و سنگین به داخل خطوط فاضلاب، نصب شبکه سیمی ریز در انتهای خطوط فاضلاب و محل تقاطع خطوط اصلی به منظور جلوگیری از تردد موش ها به داخل خطوط فاضلاب از مهمترین نکاتی است که در ساخت سیستم جدید فاضلاب، اعمال شده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار