اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
اولین روز از دوره آموزشی آشنایی با فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری و نحوه انشاء و صدور رأی برگزار شد

شنبه 17 بهمن ماه اولین روز از دوره آموزشی آشنایی با فرآیند رسیدگی به تخلفات اداری و نحوه انشاء و صدور رأی، توسط هیأت عالی نظارت نهاد ریاست جمهوری با حضور اعضاء هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نهاد ریاست جمهوری، دبیرخانه هیأت عالی نظارت و هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استان های خوزستان، لرستان، ایلام و شهرکرد به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در محل سالن اجتماعات دانشکده پرستاری و مامایی این دانشگاه برگزار شد.
 
در این مراسم آقای روزبه معاون دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت، هدف از برگزاری این دوره آموزشی را بروز رسانی اطلاعات و تبادل نظر کارشناسان هیأت‌های رسیدگی به تخلفات عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه بر حسب مصوبه هیأت عالی نظارت لازم است این دوره های آموزشی در سراسر کشور جهت اعضاء هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری برگزار شود، گفت: نهمین دوره این آموزشها برای کارکنان هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری استان خوزستان و  3 استان همجوار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می شود.
 
معاون دفتر هماهنگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری وزارت بهداشت عناوین این دوره ها را آموزش فرآیند قانونی رسیدگی به تخلفات اداری، آموزش قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری و دلایل نقض آراء هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری،فرآیند قانونی رسیدگی به تخلفات اداری و نحوه انشاء و صدور رأی و فرآیند رسیدگی و تناسب تخلف و مجازات عنوان نمود.
 
روزبه افزود: در پایان این دوره ها که در دو روز متوالی برگزار می شود و پس از برگزاری آزمون کتبی، افرادی که 90% نمره آزمون را کسب نمایند، ضمن دریافت گواهینامه هیأت عالی نظارت می توانند در آزمون تربیت مدرس رسیدگی به تخلفات اداری که در سازمان مدیریت و برنامه ریزی و در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار می شود شرکت نمایند.
 
همچنین در این مراسم، دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با قدمتی دیرینه، دارای 10 دانشکده، 7600 دانشجو، 640 عضو هیئت علمی و 17 هزار نفر پرسنل است، گفت: توانمندکردن نیروی انسانی و سرمایه‌گذاری در این خصوص در هر سیستمی محور اصلی توسعه محسوب می‌گردد، زیرا محور توسعه، تربیت نیروی انسانی فعال و پویا است.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: اگر سیستمی بخواهد موفق عمل نماید بایستی در همه زمینه‌ها و برنامه‌های خود پایش و نظارت داشته باشد که در سازمان‌ها، زیرمجموعه هایی چون گزینش،حراست، بازرسی و همچنین هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، مسئول انجام این پایش‌ها هستند.
 
 
وی در پایان افزود: پیشگیری از وقوع تخلفات اداری، سالم‌سازی محیط ادارات، مسئولیت‌پذیری کارمندان، افزایش سطح پاسخگویی کارمندان، کاهش فسادو تخلفات اداری و افزایش سطح نظارت بر عملکرد کارکنان از جمله آثار اجرای این قانون می‌باشد.









نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار