اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:
دانش آموزان و فرهنگیان در مدارس با برگزاری نشست های سیاسی و تحلیل فرآیندهای جاری در جامعه ، می توانند به راحتی در مسائل مربوط به سرنوشت خود اظهار نظر کنند .
پانا: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: دانش آموزان و فرهنگیان با برگزاری نشست های سیاسی در مسائل مربوط به سرنوشت خود اظهار نظر کنند.

محمد تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار پانا با اشاره به برگزاری همایش رای اولی ها در سالن طلاییه ی آموزش و پرورش ناحیه ی 4 اهواز ، تصریح کرد: باید این این نوع نسشت ها دائم تکرار شوند و تعداد آنها افزایش یابد، تا دانش آموزان ما بیش از پیش وارد صحنه شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه نشست هاس سیاسی برای دانش آموزان آشنا نیست ، اضافه کرد :ما برای آگاهی بخشی به دانش آموزان باید به گونه ای عمل کنیم تا با برگزاری نشست های مشابه آنها را  برای ورود به عرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی آماده سازیم.

وی با تاکید بر اینکه زمان آن رسیده است تا کار به خود دانش آموزان واگذار شود، تصریح کرد:در چنین همایشی خود دانش آموزان باید سخنران باشند و حضور در متن فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را تمرین کنند تا در آینده به عنوان یک عنصر و فرد فعال از  توانایی ها، استعداد و پتانسیل های بالقوه ی خود در جهت سامان دهی امور و مسائل سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی استفاده کنند و خودشان را در اجتماع نشان بدهند .

تقی زاده با اظهار اینکه جامعه ی کنونی نیاز به جوانان و نوجوانان فعال دارد ، خاطر نشان ساخت: انرژی بالقوه ای که در دانش آموزان ما وجود دارد باید رها شود و دانش آموزان باید بیشتر در فعالیت های پرورشی ، تربیت بدنی ، سیاسی و اجتماعی وارد شوند .

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه برگزاری نشست های سیاسی دری را به سوی نقد سیاست در جامعه می گشاید ، اضافه کرد: دانش آموزان و فرهنگیان  در مدارس با برگزاری نشست های سیاسی و تحلیل فرآیندهای جاری در جامعه ، می توانند به راحتی در مسائل مربوط به سرنوشت خود اظهار نظر کنند .

وی پرداختن به هویت سیاسی ،فرهنگی و اجتماعی را بخش مهمی از کتاب درسی دانش آموزان عنوان کرد و گفت: اگر این هویت به خوبی شکل پیدا کند ما دانش آموز آگاهی خواهیم داشت که در سرنوشت آینده ی جامعه موثر واقع می شود و این امر زمانی تحقق می یابد که بچه ها از دوره ی دانش آموزی آگاهی های لازم را پیدا کنند و وارد مباحث سیاسی ،اجتماعی و فرهنگی شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اظهار رضایت از برگزاری همایش رای اولی ها گفت: دانش آموزان نقش مهم و مثبتی را در انقلاب و جنگ ایفا کردند و بزرگترین رویدادهای 37 سال پس از انقلاب اسلامی را رقم زدند و هم اکنون نیز باید در انتخابات حضور پرشوری داشته باشند .
 

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمدرضا حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
comment
0
0
comment جناب آقای مدیر کل باید در جریان باشند که در نشستهای انتخاباتی اکثراً بحث پیرامون عدم پرداخت اضافه کاری و یا ناقص اجرا شدن طرح نظام رتبه بندی و سایر مسایل معیشتی است و در نهایت اکثر این نشستها منجر به در گیری مطالباتی و صنفی می شود که به هیچ عنوان زیبنده جامعه فرهنگی خوزستان نمی باشد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار