اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
از طرف هیات بیمارن خاص و پیوند اعضای خوزستان صورت گرفت
موسوی با توجه به مردمی بودن موظف به حمایت از این سازمان ها دانست.وی خاطر نشان کرد در بحث حقوق شهروندی و ترویج مسائل فرهنگی، شهرداری ها بودجه ای مجزا جهت حمایت از این سازمان ها در اختیار دارند و نقش ویژه ای در این امر مهم دارند.
رییس هیات بیمارن خاص و پیوند اعضاء استان خوزستان مهندس حاجی زاده طی مراسمی در دفتر شهردار اهواز ،از شهردار کلانشهر اهواز دکتر موسوی ،شهرداران مناطق و مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز بابت همکاری با این هیات تقدیر و قدردانی کرد.

در این مراسم مهندس حاجی زاده با تبریک فرارسیدن دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران،نکوداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب وامام خمینی (ره) وآرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری ، از شهردار محترم کلانشهراهواز با توجه به مشغله کاری بابت زمان اختصاص داده شده برای این مراسم تشکر و قدردانی کرد.

وی این تقدیر را به رسم ادب و تاسی از حدیث من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق عنوان کرد و برداشتن گام های بزرگ مدیریت شهرداری اهواز در حمایت از سازمان های مردم نهاد را نشان از اهتمام این مدیریت به امور مردمی دانست و نگاه ویژه به هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان خوزستان را ستود.حاجی زاده این رویکرد ویژه را زمینه ساز میزبانی اهواز در مسابقات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای کشور در اسفند سال جاری دانست.

وی این میزبانی مهم و کم نظیر در بین هیات های کشور را یکی از دستاوردهای برگزاری جشنواره خیریه غدا با کمک مجموعه شهرداری اهواز عنوان کردو ابراز امیدواری کرد که این میزبانی با کمک های شما ،پرشور و با شکوه برگزار خواهد شد.حاجی زاده استفاده از این کمک ها را مختص شهر اهواز ندانست و نگاه ویژه این هیات به شهرستانهای استان خوزستان را یادآور شد.

در ادامه مراسم شهردار محترم کلانشهر اهواز دکتر موسوی با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب وامام شهدا (ره) وآرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری،از مهندس حاجی زاده بابت این مراسم تشکر کرد و از خدمت رسانی به قشر متوسط ومحروم بویژه بیماران خاص و پیوند اعضاء توسط ایشان را تقدیر کرد. وی این بیماران با توجه به سختی درمان ، نیازمند حمایت های مادی و معنوی دانست.موسوی توانایی دولت در رفع مشکلات این قشر را کافی ندانست و حمایت های مردم را در این راستا موثر و حیاتی عنوان کرد.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود شهرداری را با توجه به مردمی بودن موظف به حمایت از این سازمان ها دانست.وی خاطر نشان کرد در بحث حقوق شهروندی و ترویج مسائل فرهنگی، شهرداری ها بودجه ای مجزا جهت حمایت از این سازمان ها در اختیار دارند و نقش ویژه ای در این امر مهم دارند.

وی هیات بیماران خاص و پیوند اعضاءخوزستان را دارای توانمندی های بالایی دانست و این گونه قدردانی و تقدیر را توسط ریاست این هیات،بین مدیران استانی کم نظیر عنوان کرد.شهردار اهواز در پایان سخنان خود ابراز داشت که آمادگی انجام هرگونه همکاری و پشتیبانی از طرف شهرداری و شهرداران مناطق جهت حمایت از این هیات را خواهند داشت.

در پایان این نشست لوح های یادبودی به شهردار اهواز و شهرداران مناطق1،2،3و7 و مدیر روابط عمومی شهرداری از طرف هیات بیماران خاص و پیوند اعضاءاهدا گردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار