اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
افزایش اتاقهای عمل جراحی قلب و عروق و ارتقا وضعیت هتلینگ، بهسازی و نوسازی بخش های جراحی عروق و تروما، اعصاب و روان کودکان، کلاس های درس گروه های آموزشی داخلی و کودکان، سالن های اجتماعات دکتر پارسی و شهید دکتر مصطفی شریف پور با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال
در هشتمین روز از دهه مبارک فجر 94، بخش های بهسازی و نوسازی شده بیمارستان گلستان اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر ایرج نظری معاون درمان، دکتر حمیدرضا آرتی رئیس بیمارستان گلستان و جمعی از مسئولان و پرسنل بیمارستان افتتاح شدند.


پروژه های مورد بهره برداری در این مراسم شامل افزایش اتاق های عمل جراحی قلب و عروق و ارتقا وضعیت هتلینگ، بهسازی و نوسازی بخش های جراحی عروق و تروما، بخش تخصصی اعصاب و روان کودکان، بهسازی و نوسازی کلاس های درس گروه های آموزشی داخلی و کودکان، بهسازی و تجهیز کامل سالن های اجتماعات دکتر پارسی و شهید دکتر مصطفی شریف پور با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال می باشند.

همچنین در پایان، کلنگ احداث ساختمان مجموعه درمانگاه های تخصصی بیمارستان گلستان به زمین زده شد. این درمانگاه تخصصی در 4 طبقه و با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال ساخته خواهد شد.












نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار