شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
روزنامه آرمان نوشت:
روزنامه آرمان در شماره روز شنبه 24 بهمن خود نوشت: با پایان یافتن کار بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، نهایتا 161 نفر در صحنه باقی مانده که با انصراف سه کاندیدای تایید صلاحیت شده در لحظه آخر این آمار به 158 نفر رسید. با این حساب و با توجه به 88 کرسی در نظر گرفته شده برای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در حال حاضر برای هر کرسی خبرگان حدود 1.71 نفر با هم رقابت خواهند کرد.

شوشان- روزنامه آرمان در شماره روز شنبه 24 بهمن خود نوشت: با پایان یافتن کار بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری، نهایتا 161 نفر در صحنه باقی مانده که با انصراف سه کاندیدای تایید صلاحیت شده در لحظه آخر این آمار به 158 نفر رسید. با این حساب و با توجه به 88 کرسی در نظر گرفته شده برای نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در حال حاضر برای هر کرسی خبرگان حدود 1.71 نفر با هم رقابت خواهند کرد.

این روزنامه با اشاره به عنوان لیست هاشمی برای خبرگان، در تیتر یک خود آورد: 46 نامزد در سراسر کشور در لیست خبرگان ،خبرگان ٩٤ خواهند بود. فهرست مورد حمایت آیت ا... هاشمی رفسنجانی، قرار بود روز جمعه همزمان با سخنرانی ایشان در صداوسیما منتشر شود. نام این فهرست «خبرگان ٩٤ - خبرگان مردم» است و شامل ١٦ نام در استان تهران و حدود 30 نفر در سایر حوزه های انتخابیه است.این در حالی است که همزمان با پخش سخنان آیت ا... هاشمی رفسنجانی از صدا وسیما ، فهرست خبرگان مردم که مورد حمایت ایشان است، منتشر شد.

منبع: ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار