شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۱
در ابتدای این مراسم بویری با عرض خیر مقدم به حضار در جلسه وقدردانی از برگزار کنندگان این برنامه ، رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء در استان خوزستان ،مهندس حاجی زاده را از مدیران دارای بینش ورزشی و آگاه به مسائل حوزه بهداشت و درمان دانست .
هیات بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان رامهرمز،طی مراسمی با حضور دبیر هیات بیماران خاص و پیوند اعضای استان خوزستان مهندس رستمی، بخشدار مرکزی شهرستان رامهرمز مهندس بویری،مسئول اداره ورزش وجوانان این شهرستان مهندس آلبومرادی و تعدادی از بیماران ، خیرین و برخی نمایندگان ادارات و بخش خصوصی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامهرمز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان در ابتدای این مراسم  بویری با عرض خیر مقدم به حضار در جلسه وقدردانی از برگزار کنندگان این برنامه ، رییس هیات بیماران خاص و پیوند اعضاء در استان خوزستان ،مهندس حاجی زاده را از مدیران دارای بینش ورزشی و آگاه به مسائل حوزه بهداشت و درمان دانست .

وی این هیات را تلفیقی از این دو مبحث عنوان کرد که در مدیریت آن به بهترین نحو متبلور است.بویری در ادامه این هیات را دارای برنامه ای منسجم و کامل دانست و افتتاح دفاتر شهرستانهای را زیر مجموعه همین امر عنوان کرد.

وی در ادامه جایگاه مسائل ورزشی بیمارن خاص را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد وساماندهی پیگیری مطالبات این عزیزان را از وظایف دولت و سازمانهای مردم نهاد دانست.بویری وجود این هیات را نشانه اهتمام دولت و جامعه به امر ورزش و سلامت بدنی وافق روانی این قسمت از شهروندان عنوان کرد و برنامه ریزی برای ورود این بخش از جامعه به حیطه ورزش توسط این هیات را ستود.


وی در پایان سخنان خود از خیرین در عرصه ورزش در شهرستان رامهرمز، کمک به این هیات را خواستار شد و برای این هیات آرزوی توفیق روز افزون و موفقیت کرد.

در ادامه  رستمی دبیر هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان با تبریک دهه فجرو تشکر از برگزار کنندگان این نشست پیام تبریک حاجی زاده رییس هیات را که به مناسبت افتتاح این هیات در شهرستان رامهرمز به حضار اعلام کرد.وی این هیات را سازمانی مردم محور دانست و کمک خیرین و مردم را در ساماندهی امور این هیات با توجه به خاص بودن وضعیت این بیماران ،بسیار تاثیر گزار عنوان کرد.

رستمی وظیفه این هیات را حمایت از این بیماران ،بخصوص فعالین ورزشی در این قشر عنوان کرد و برگزاری مسابقات ورزشی را جهت شناسایی آنها در این راستا دانست.وی یکی از مهمترین برنامه های پیش روی این هیات را میزبانی مسابقات کشوری این بیماران در اهواز عنوان کرد که با پیگیری مهندس حاجی زاده ،رییس هیات و حمایت مسئولین استانی در شرف برگزاری در اسفند ماه سال جاری می باشد .

در ادامه مسئول اداره ورزش وجوانان این شهرستان  آلبومرادی و  بابادی رییس هیات ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان رامهرمز پیرامون روند شکل گیری این هیات و مشکلات و کمبود ها به ایراد سخن پرداختند.

در در ادامه مراسم با حضور مسئولین استانی هیات ، مسئولین شهرستان رامهرمز و تعدادی از خیرین و بیماران ،دفتر این هیات افتتاح شد.در انتهای مراسم حضار از زمینی که به این هیات جهت ایجاد بنای ساختمان ،توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان رامهرمز اهداء گردیده است بازدید کردند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار