شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۸
موسوی؛ شهردار اهواز:
شهردار اهواز با اشاره به رکود اقتصادی سال های اخیر که بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی ایجاد شده بود توضیح داد: راهبرد شهرداری به پیروی از فرامین مقام معظم رهبری؛ اقتصاد مقاومتی است.
جلسه شورای معاونین و مدیران مناطق و سازمان های شهرداری اهواز برگزار شد. سید خلف موسوی در این نشست بر لزوم تحقق بودجه شهرداری در فرصت باقیمانده تا پایان سال تاکید کرد.

وی افزود: بودجه؛ سند عالی اقتصادی هر نهاد و مجموعه ای است بنابراین پایبندی به الزامات بودجه یعنی تلاش برای دریافت عوارض و ایجاد زمینه مشارکت بخش خصوصی و شهروندان در توسعه شهر.

شهردار اهواز با اشاره به رکود اقتصادی سال های اخیر که بر اثر تحریم های ظالمانه دشمنان نظام اسلامی ایجاد شده بود توضیح داد: راهبرد شهرداری به پیروی از فرامین مقام معظم رهبری؛ اقتصاد مقاومتی است.

موسوی تصریح کرد: تعریف اجرایی و عملیاتی اقتصاد مقاومتی در مدیریت شهری، ایجاد نظم و انضباط در مدیریت مالی پروژه ها، ابتکار و خلاقیت در برنامه ریزی ها و جلوگیری از هزینه های اضافی است که در نهایت افزایش رضایتمندیعمومی را در پی خواهد داشت.

شهردار اهواز ادامه داد: عملکرد مناطق هفت گانه در جهت تحقق بودجه عملیاتی، در دو ماه آینده بسیار حائز اهمیت است و در ارزشیابی آینده مورد توجه خواهد بود.

موسوی، خود اتکایی و خود کفایی اقتصادی سازمان های شهرداری را در سال آینده یک هدف گذاری جدی دانست و بر هماهنگی بین بخش های مختلف شهرداری درخدمت رسانی عمومی تاکید کرد.

شهردار اهواز خاطرنشان ساخت: با وجود اصراری که بر پایان پروژه های بزرگ عمرانی در سطح شهر دارم، چرا که معتقدم باید به وعده های داده شده بهشهروندان عمل نماییم، نباید کیفیت را فدای تسریع در بهره برداری از پروژه ها نمود و پروژه های عمرانی باید در نهایت دقت و کیفیت تکمیل شوند.

سید خلف موسوی در ادامه، نارضایتی شدید خود را از وضعیت دستفروشان در برخی نقاط شهر اهواز اعلام کرد و به شهرداران مناطق گفت: با توجه به اختیاراتی که به مدیران مناطق تفویض کرده ام، از این پس هیچ گونه کم کاریرا در برخورد با مظاهر بی نظمی در شهر نمی پذیرم.

شهردار اهواز ادامه داد: دستفروشان در برخی مناطق، مخل نظم و آسایش عمومی و باعث نارضایتی شهروندان شده اند که شهرداران مناطق باید ضمن برنامه ریزی لازم نسبت به ساماندهی دستفروشان اقدام کنند.

 موسوی در پایان تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت روشنایی پارک ها و معابر و زیباسازی پل ها با توجه به نزدیکی به نوروز هم باید یکی دیگر از اولویت های کاری شهرداری باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار