شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
آیت الله سید ابوالحسن حسن زاده در جلسه شورای اداری اهواز:
وی بیان داشت: سعی در تضعیف عوامل اجرایی انتخابات از هیات های اجرایی گرفته تا وزارت کشور و شورای محترم نگهبان خیانت به نظام است.
امام جمعه موقت اهواز در جلسه شورای اداری این شهرستان در محل فرمانداری با تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری(س) ایشان را اسوه استقامت دانست که مسیر خود را همچون ائمه اطهار و انبیا الهی تنها عبودیت حق تعالی قرار دادند.

وی شخصیت هایی همچون امام خمینی (ره) را نیز جزو آن دسته از بندگان خاص خدا برشمرد که راه ائمه اطهار را پیشرو خود گرفتند تا آن جا که با صبر و مقاومت تا نابودی طاغوت استوار ماندند.

آیت الله حسن زاده در ادامه با اشاره به انتخابات آتی و سرنوشت ساز مجلس خبرگان و شورای اسلامی در کشور گفت: همه ما بر اساس موازین دینی و قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران دموکراسی را پذیرفته ایم و این دموکراسی چیزی نیست مگر مراجعه به آرا عمومی برای تعیین مسئولیت ها از اساسی ترین آن ها که رهبری است تا کوچکترین ها مانند شوراهای روستایی.

وی افزود: مردم در جریان انتخابات هوشیار باشند و از عاملانی که سعی در تضعیف حضور حداکثری آنان دارند دوری نمایند.

وی ادامه داد: از مردم عزیز می خواهم اگر در گوشه ای از نظام احساس کردند کسی آنطور که باید به وظایف خود عمل نمی کند عاملی برای عدم حضورشان در انتخابات نگردد.فتنه 88 جریانی 
بود که به دلیل عدم رعایت مراحل قانونی اعتراض، به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای به لشکرکشی خیابانی مبدل شد.همگی آگاه باشیم این فتنه ها از سر گرفته نشود و لطمه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نگردد.

وی بیان داشت: سعی در تضعیف عوامل اجرایی انتخابات از هیات های اجرایی گرفته تا وزارت کشور و شورای محترم نگهبان خیانت به نظام است.

سید ابوالحسن حسن زاده در پایان ابراز امیدواری نمود نامزدهای انتخاباتی در بحث تبلیغات خود سیاه نمایی ننمایند و در حد توان خود وارد عمل شوند ضمن آنکه بحث های قومیتی در جریان انتخاب اصلح تاثیر نگذارد تا انشاالله شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه همچون همیشه باشیم.بر همه ما واجب است هدف نهایی را اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دهیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار