شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
آیت الله احمدی شاهرودی:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقادی به تبلیغات پرهزینه ندارم چرا که تعداد نامزدهای مجلس خبرگان در این استان به اندازه ای نیست که نیازی به تبلیغات گسترده داشته باشم
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اعتقادی به تبلیغات پرهزینه ندارم چرا که تعداد نامزدهای مجلس خبرگان در این استان به اندازه ای نیست که نیازی به تبلیغات گسترده داشته باشم.

آیت ا... محمد حسین احمدی شاهرودی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در حاشیه برگزاری آیین گرامیداشت علی محمد قربانی شهید خوزستانی مدافع حرم در اهواز اظهار کرد: در برخی از شهرستان ها هنوز ستاد انتخاباتی را تشکیل نداده ام.

وی با اظهار امیدواری برای داشتن انتخابات پرشور ، با حضور حداکثری مردم افزود: زمانی که تعداد نامزدهای حاضر در انتخابات زیاد باشد شرایط برای تبلیغات گسترده نامزدها ایجاد می شود.

این داوطلب نمایندگی مردم خوزستان برای مجلس خبرگان بیان کرد: مجلس خبرگان به فرمایش رهبرمعظم انقلاب مسئولیتی اصلی برای روز مبادا بر عهده دارد و در دوره چهارم نیز همانند دوره های گذشته رسالت اصلی خود را در قبال رهبری به نحو احسن انجام دهد.

وی ادامه داد: امید است که سایه رهبرمعظم انقلاب تا ظهور امام زمان (عج) همچنان بالای سر مسلمانان جهان بوده و نمایندگان منتخب برای خبرگان رهبری نیز در دوره پنجم رسالت اصلی خود را مانند همیشه به بهترین شکل انجام دهند. 

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، هفتم اسفند امسال در کشور برگزار خواهد شد. 

خوزستان دارای شش نماینده در مجلس خبرگان رهبری است، که از مجموع 24 نفر ثبت نامی برای این انتخابات، در نهایت صلاحیت هفت نفر تایید شد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار