شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
با توجه به نظر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان خوزستان و قرار نگرفتن این جانب در لیست اصلاح طلبان خوزستان و ضمن احترام و تمکین به رأی آنان انصراف خود را از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان اهواز اعلام می کنم.

شوشان- بعد از ظهر امروز 29 بهمن ماه کوروش جهانگیری باورصاد،  کاندید دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی، طی انتشار بیانیه ای از کاندیداتوری خود انصراف داد. متن این بیانیه که از سوی ستاد وی منتشر شده به قرار زیر است: 

این جانب کورش جهانگیری باورصاد، با توجه به تفکر و خرد جمعی و با نظر گروه هایی از هم تباران و اصلاح طلبان وارد عرصه انتخابات شدم تا چنان چه این اندیشه ی جمعی مرا در شرایط انتخاب تشخیص دادند، در جهت تأمین اهداف اجتماعی و نگرش تفکر محور و مردم محور و شیوه های اخلاق مدارانه حرکت نمایم. لذا با توجه به نظر شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان استان خوزستان و قرار نگرفتن این جانب در لیست اصلاح طلبان خوزستان و ضمن احترام و تمکین به رأی آنان، انصراف خود را از شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان اهواز اعلام و برای اصلاح طلبان واقعی در استان خوزستان آرزوی موفقیت می نمایم.

فرصت را مغتنم شمرده از همه ی هم تباران عزیز و دوستان هم فکر با قومیت های مختلف که در این مدت مرا یاری کردند و به بنده لطف و محبت داشتند تشکر کرده و حلالیت می طلبم و همه را به شرکت در انتخابات دعوت می نمایم. برادر کوچک شما - کورش جهانگیری باورصاد - اهواز.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
comment
0
0
comment درود بر جناب آقای کوروش جهانگیری باورصاد و احترام به سوابق و خدمات ایشان در شرکت پیراحفاری ایران
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
comment
0
0
comment ایشان رد صلاحیت شدند مجدد واین موضوع منتشرنشد لذا ایشان استفاده سیاسی کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار