شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
سیدمهدی مولا یکی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه انتسابش به جناح اصلاح طلبان را رد کرد.

مولا روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: به تازگی شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان فهرست مورد حمایتش را در حوزه های مختلف انتخابیه استان از جمله دشت آزادگان و هویزه در رسانه های مجازی منتشر کرده که در این فهرست نام من دیده می شود که این مساله مورد تائید نیست.

وی گفت: شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان خوزستان تاکنون هیچگونه مذاکره و صحبتی در خصوص حمایت این شورا از من نداشته اند.

مولا افزود: به عنوان نامزد حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه ، عقبه فکری ،سیاسی و فرهنگی من به طیف سیاسی اصول گرای معتدل نزدیک است و معتقد به این جناح هستم.

این نامزد نمایندگی مجلس دهم خواستار رعایت مسایل اخلاقی انتخاباتی و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی و دعوت عموم مردم برای حضور در صندوق های اخذ رای شد.

از حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه صلاحیت 14نامزد نمایندگی مجلس مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار گرفته و هم اکنون تبلیغات رسمی نامزدها از روز پنجشنبه 29بهمن شروع شده است.

استان خوزستان 18کرسی نمایندگی در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارد.
365نامزد نمایندگی مجلس در استان خوزستان در 14حوزه انتخابیه اصلی و 13حوزه انتخابیه فرعی برای ورود به مجلس دهم با هم رقابت می کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار