شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
قائم مقام سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان :
حسینی با تاکید براینکه باید از ظرفیت ارتباطات مردمی استفاده شود، بیان کرد: یکی از برنامه های من توسعه دفتر ارتباطات مردمی است برای اینکه شهروندان دسترسی بهتری به نماینده خود داشته باشند.
قائم مقام سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به استفاده برخی از نامزدهای انتخاباتی از شبکه های مالی و تطمیع مردم اظهار داشت: نماینده ای که معامله گر است، خوار است و قدرت خدمات رسانی به مردم را ندارد.

دکتر سید حمزه حسینی شهپری در نشست خبری با رسانه ها گفت: آنچه زندگی مردم خوزستان را با چالش جدی و معضلات روبرو کرده افرادی هستند که با حزب و حزب بازی قصد تفرقه افکنی و شانه خالی کردن از مسئولیت سنگین خدمت به مردم شریف استان دارند.

وی از انتصابات غیربومی در استان بویژه اهواز انتقاد کرد و گفت : متاسفانه بخش عمده پست های خوزستان غیر بومی هستند و بسیاری از این مدیران به دلیل عدم آشنایی با زیرساختهای قومی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان قدرت برنامه ریزی و نظارت ندارند.

حسینی خاطر نشان کرد: با توجه به وجود توانمندی های فراوان در مدیران خوزستانی انتصابات غیر بومی غیر معقولانه است .

وی افزود : بسیاری از عقب ماندگی های موجود درشهرستان اهواز ناشی از این نوع انتصابات است که باید بازنگری جدی در این خصوص صورت گیرد.

قائم مقام سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان با اشاره به فعالیت غیرقانونی برخی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید تلاش کنیم مردم به کسانی که با شام، پول و قدرت می خواهند رای مردم را بخرند و از شبکه های مالی برای تصاحب پست نمایندگی استفاده می کنند، رای ندهند.

وی اذعان داشت: کسی که معامله گر است خوار است و قدرت خدمات رسانی به مردم را نخواهد داشت.

حسینی همچنین بیان کرد: تلاش کنیم که پست هارا از موروثی بودن خارج کنیم، ا ینجا جای موروثی نیست افراد ناتوانمند و نالایق باید جای خود را به افراد توانمند و نوآور دهند چراکه فعالیت این افراد خیانت به اساس کشور، اصل ولایت فقیه و اصل استقلال کشور است.

وی در ادامه بیان کرد: نمایندگان استان باید یکدست و یکصدا باشند، میتوان با کنار گذاشتن اختلافات به مسائل کاری وانتظارات مردم بپردازیم .

حسینی با تاکید براینکه باید از ظرفیت ارتباطات مردمی استفاده شود، بیان کرد: یکی از برنامه های من توسعه دفتر ارتباطات مردمی است برای اینکه شهروندان دسترسی بهتری به نماینده خود داشته باشند.

وی افزود: توسعه زیرساختهای خدماتی ، جلوگیری از فرار نخبگان، توجه به نیاز شهروندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان، اصلاح حقوق زنان، تشکیل ستاد بحران خاک از جمله برنامه های اینجانب است.

وی با بیان اینکه نخبگان می توانند زمینه توسعه استان را رقم بزنند، بیان کرد: اما متاسفانه تاکنون نتوانستیم از ظرفیت نخبگان استفاده لازم را ببریم.

حسینی همچنین با بیان اینکه اساسی ترین نیاز چرخه اقتصاد نقدینگی است، افزود: در ا ستان نقدینگی لازم وجود دارد و نقدینگی به خارج از استان منتقل می شود.

وی تصریح کرد: بیکاری و مشکلات اقتصادی از مهمترین معضلات استان است که با توجه به پتانسیل های موجود در استان این معضلات باید رفع شوند.

حسینی بااشاره به مطالبات مردم در زمینه رفع پدیده ریزگردها، اظهار کرد: در این راستا پیشنهاد می شود نمایندگان خوزستان ستاد بحران خاک را تشکیل دهند.

وی خاطر نشان کرد: برخی از این آلودگی ریزگردها منشا داخلی و برخی منشا خارجی دارد که باید در راستای رفع منشاء داخلی آن با اصلاح خاک های آلوده، مالچ پاشی و .. گام برداشته شود و همچنین تجیهز بیمارستان های دولتی و خصوصی در این راستا ضروری است.

وی گفت : استمرار خاک شدید ویران کننده ، نشان از قصور و کوتاهی  نمایندگان و مدیران استان میباشد.

دکتر سید حمزه حسینی  تصریح کرد : من هزینه انتخابات خود را به خرید ماسک و داروهای تنفسی برای  مردم  شریف اهواز  به مراکز درمانی تقدیم می کنم.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار