شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
بسم الله الرحمن الرحيم
 ان الله یامرکم ان تودوا الامانات الی اهلها
همانا خداوند به شما امرمیکندکه امانات رابه دست اهلش بسپارید.
( امام خمینی ره)  

من در میان شما باشم یا نباشم، به همه شما وصیت وسفارش میکنم نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد.

( مقام معظم رهبری)
 بهترین، آن کسی است که درد کشور را بفهمد، درد مردم را بداند، با مردم یگانه و صمیمی باشد، از فساد دور باشد، دنبال اشرافیگری خودش نباشد.

اینک به فضل الهی درسایه سار ولایت مطلقه فقیه، سی وهفتمین انتخابات نظام جمهوری اسلامی در هفتم اسفندماه با حضور مردم فهیم ایران اسلامی در قالب مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی رقم خواهد خورد. به یقین شرکت چشمگیر زنان و مردان ایرانی در اسفند 1394 تکرار حضور حماسی آنان را در 22 بهمن تداعی خواهد کرد و بار دیگر استکبار جهانی را مایوس تر و منزوی تر از گذشته خواهد کرد، چرا که رهبر هوشیار و فرزانه انقلاب اسلامی با الهام از بنیانگذار جمهوری اسلامی تدبیر و تمشیت امور امت اسلامی را بیمه نموده است.
یقینا این بار هم مردم بصیر و همیشه در صحنه همچنان در صفوفی منسجم و متحد در پای صندوق های رای حاضر میگردند و بار دیگر قلب نازنین خورشید عالم تاب، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را خشنود مینمایند و با پیروی از فرمایش حضرت امام خامنه ای و تاکید مراجع معظم تقلید در جبهه حضور حداکثر، شکست دیگری به دشمنان این مرز و بوم نشان خواهند داد.

روح خمینی کبیر و شهید شاهد گواه خواهند داد که امت ولایت مدار و غیور، لحظه ای از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی فاصله نگرفته اند و این همان الطاف کریمانه الهی به نظام و ملت ایران اسلامی است، بی شک امواج فتنه ها و تلاشهای جریان اشرافیت در پیوند نامشروع با دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران با حضور پرشور مردم ناکام خواهند ماند و نفوذ بیگانگان در تضعیف اهداف بلند آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر(ره) عملی نخواهد گشت و تاکید میکنیم خوابهای آشفته آنان تعبیر نخواهد شد.

شورای تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، استان خوزستان: از همه اقشار و آحاد جامعه دعوت مینماید، تا با حضور حماسی خود به تکلیف الهی خود عمل کنند و زمینه ساز تشکیل مجلس خبرگان و شورای اسلامی یعنی مجلسی متعهد، دردآشنا، آرمانگرا و بصیرت محور را با ماهیت ضداستکباری و درشان نظام جمهوری اسلامی با آرای خود بوجود آورند.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۶
comment
0
0
comment تکلیف و به پیروی و شکست دشمن و......نشان می دهد که ما داریم با مفاهیم مردم سالاری مانند انتخابات و...بازی می کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار