شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور:
مهندس حمیدرضا جهازی ضمن دعوت همگانی از مردم برای حضور پر شور و حماسه ساز در انتخابات 94 گفت: حضور حداکثری در انتخابات 94 مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.
مدیرکل موسسه اعتباری آرمان در منطقه جنوب غرب کشور همه ملت غیور و شهید پرور خوزستان را دعوت به حضور در آفرینش حماسه ای دیگر کردند.

مهندس حمیدرضا جهازی ضمن دعوت همگانی از مردم برای حضور پر شور و حماسه ساز در انتخابات 94 گفت: حضور حداکثری در انتخابات 94 مشت محکمی بر دهان استکبار خواهد بود.


وی ادامه داد: بی شک نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه مردمسالاری دینی بنا نهاده شده است. از نخستین روزهای شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود پر برکت معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و مردمی آزاد و آزاده پایه های حکومتی دموکراتیک ریخته شد. حکومتی که آرمان های یک ملت برای تاثیر گذاری در سرنوشتشان است. و مسلما آینده این نظام جز با انتخاب درست و منطقی همین مردم به بار نخواهد نشست.

مهندس جهازی در ادامه سخنان خود افزود: در نظام هایی که جمهوریت حرف نخست را می زند و حاکمیت مردم بر مردم جز شالوده و زیر بنای آن می باشد، این مردم اند که سرنوشت خود را می سازند. و این مهم نقطه ظریف و حساسی است در شکل گیری ایرانی آباد و آزاد.

وی افزود: حکومت های بیگانه و رسانه های خودفروخته وابسته به آنان در این برهه بیکار ننشسته اند و روزانه اخبار ایران را رصد می کنند. آنان در اهداف شوم شان خیال براندازی دارند و ایجاد نارضایتی در میان مردم را پیش زمینه ای برای این خیال واهی می پندارند. نکته دیگری که این روزها استکبار پیگیر آن است عدم حضور مردم در انتخابات 94 است. هزاران برنامه مدون طرح ریزی شده که پس از ایجاد نارضایتی در مردم، بر طبل عدم حضور در انتخابات بکوبند. و مسلما پس از این خیال واهی نقطه هدف شان با استناد به این مهم مقبولیت نظام خواهد بود.

مهندس جهازی در ادامه سخنان خود افزود: مردم فهیم و آگاه ایران اسلامی بی شک حربه های دشمن را از بَر اند. و نیک می دانند چنین حرکاتی با دانش سیاسی همین مردم به قهقرا خواهد رفت. و باز با حضور حداکثری مردم مشت محکمی بر تفکر پوچ و توخالی استکبار زده خواهد شد.

جهازی با اشاره به اعم انتخابات هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می گردد از قبیل: مجلس شورای اسلامی، شورای شهر و روستا و خبرگان رهبری افزود: در نظامی که مبتنی بر رای مردم است و انتخابات گوناگونی برگزار می گردد، که هر کدام دلایل خاص خود را دارد نشانگر این نکته است که مسئولین از صدر تا جز، همگی به انتخاب مردم، با واسطه مردم و توسط مردم انتخاب شده اند. ذکر چنین نکته ای یک پیام به همراه دارد. این نکته که حضور مردم در همه عرصه های سیاسی و اجرایی یک ضرورت انکار ناپذیر است. همچنین مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی باید بدانند رسالت سنگینی در مقابل مردم دارند. زیرا آنان به واسطه و پشتیبانی مردم انتخاب شده اند و باید رضایت مردم را در راس امور خود قرار دهند.

مهندس جهازی در ادامه افزود: دولت برآمده از ملت واقعیتی است که اکثر کشورهای جهان در رویاهای خود می پرورانند. اما مردم عزیز ایران اسلامی این رویا را با رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی و پس از آن با حمایت رهبری فرزانه به واقعیت نشانده اند. حال وظیفه ملت ایران است که هر کس به اندازه خود در انتخابی اصلح سهیم باشد.

مهندس جهازی در پایان سخنان خود گفت: بی شک هفتم اسفند ماه آزمون مجددی است. انشالله یکایک مردم در این آزمون سربلند بیرون آمده و دیگر بار حماسه بسازند. حماسه ی حضور گسترده... بی شک هر برگ رای که به صندوق انداخته می شود شیاطین بزرگ را لگدمال کرده و به انزوا می برد. امید است یکایک ملت بزرگ ایران در این آزمون سخت و حساس سربلند بیرون آیند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار