شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
امام جمعه موقت اهواز:
حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌​زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند؛ ”جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر“ «انتخابات مظهر جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی» است.
امام جمعه موقت اهواز گفت: حضور پرشور و مشارکت کامل مردم در انتخابات، نشان‌دهنده پررنگ بودن جمهوریت در جمهوری اسلامی ایران است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدابوالحسن حسن‌​زاده در گفت‌وگو با  (ایسنا) منطقه خوزستان اظهار کرد: همان طور که حضرت امام (ره) فرمودند؛ ”جمهوری اسلامی، نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر" «انتخابات مظهر جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی» است.

وی ادامه داد: حضور پرشکوه و پرشور و مشارکت کامل مردم در انتخابات نشان‌دهنده پررنگ بودن جمهوریت در جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت اهواز خاطرنشان‌کرد: همان‌ طور که حضرت امام (ره) بارها فرمودند و مقام معظم رهبری نیز بسیار تاکید کرده‌اند، انتخابات هم یک حق و هم یک تکلیف است و ان‌شاءالله امروز مردم استان خوزستان همان‌ طور که در دوران انقلاب حماسه آفریدند و همان‌ طور که در دوران دفاع مقدس، استان نمونه کشور بودند و دین خودشان را به اسلام ادا کردند، در انتخابات هم شرکت کامل خواهند داشت و همان‌ طور که مقام معظم رهبری در دقایق ابتدایی آغاز رای‌گیری، رای خود را به صندوق انداختند، مردم هم در همین ساعات ابتدایی پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و ان‌شاالله شاهد حماسه دیگری در تمام استان و کشور باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار