شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
امام جمعه شوش:
حجت الاسلام سید محمود امام افزود: انتخابات حقی است برای ملت تا بتواند در سرنوشت خود صاحب نظر باشد و همچنین از سویی وظیفه ای بر عهده ملت است، آنچنان که سرپرست خانواده ای هم حق دارد برای اعضای خانواده اظهار نظر کند و هم در خصوص آن‌ها وظیفه و مسوولیت دارد.
امام جمعه شوش مشارکت در انتخابات را وظیفه آحاد ملت ایران دانست و گفت: مشارکت نشان دهنده این است که ملت نسبت به سرنوشت و آینده خود بی‌تفاوت نیست.

حجت الاسلام سید محمود امام در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان با بیان این‌که شرکت در انتخابات به معنای زنده بودن ملت ایران و استقامت در آرمان‌های انقلاب و امام (ره) و شهدا خواهد بود، اظهار کرد: این مشارکت نشان دهنده این است که ملت ایران نسبت به سرنوشت و آینده خود بی‌تفاوت نیست.

وی افزود: انتخابات حقی است برای ملت تا بتواند در سرنوشت خود صاحب نظر باشد و همچنین از سویی وظیفه ای بر عهده ملت است، آنچنان که سرپرست خانواده ای هم حق دارد برای اعضای خانواده اظهار نظر کند و هم در خصوص آن‌ها وظیفه و مسوولیت دارد.

امام جمعه شوش با اشاره به اینکه اداره کشور وظیفه آحاد ملت است، خاطرنشان‌کرد: مردم حق و وظیفه دارند نمایندگانی انتخاب کنند که قوانین به نفع ملت و به مصلحت کشور وضع کنند و در کاهش مشکلات کوشا باشند و کشور را به سوی عمران و آبادانی سوق دهند.

امام تصریح کرد: در هر کاری هر فردی عذر و دلیلی برای خود دارد اما این دلایل و معذورات نباید دلیل بر انجام ندادن کار توسط او باشد؛ به طور مثال فردی که اداره‌ای استخدام است و کار می‌کند ممکن است در کار خود رضایت کامل نداشته باشد و مشکلاتی در کار او وجود داشته باشد اما این مشکلات دلیل بر کار نکردن و عدم کسب درآمد نخواهد بود. مساله اصلی این است که فرد بداند در هر کاری وظیفه وجدانی و شرعی او چیست.

وی گفت: پیام من به مردم شریف شوش و خوزستان و ایران این است که در این حضور مانند راهپیمایی 22 بهمن ثابت کنیم حضور بسیار قوی‌ای خواهیم داشت؛ سرزنده هستیم و مشت محکمی به دهان دشمن و فتنه‌گران و مخالفین اسلام و خط شهدا وارد کرده و آن‌ها را مایوس خواهیم کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار