اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳
خورشید دانستن را حق مردم دانست و گفت: این کمیته تلاش کرده است با ارائه کارهای انجام شده توسط ستاد انتخابات استان مردم را از چگونگی روند کارها و اطمینان بخشی برای سلامت انتخابات با خبر کرده است.
 رئیس کمیته اطلاع رسانی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان خوزستان از رسانه های جمعی استان خوزستان بخاطر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم قدردانی کرد.

هومن خورشید روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از زمان آغاز فرایند انتخابات تا کنون خبرنگاران رسانه های گروهی در استان خوزستان با همدلی و تعامل با این کمیته نقش بسیار ارزنده ای در ایجاد نشاط انتخاباتی در استان ایفا کرده اند.

وی گفت: قطعا حضور حد اکثری مردم در پای صندوقهای رای مرهون تلاشهای زیاد رسانه های جمعی در استان بوده که از تمامی ظرفیتهای خود در این زمینه استفاده کرده اند.

خورشید اظهار کرد: خوشبختانه رسانه های جمعی استان از افراد نخبه و آشنا به مسائل سیاسی روز بوده و با استفاده از توان حرفه ای خود حماسه بزرگی در استان خلق کرده اند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: این کمیته در راستای تامین و تغذیه خبری رسانه ها از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و قطعا تا پایان کار انتخابات در کنار رسانه های استان خواهد بود.

وی گفت: این کمیته هماهنگیهای لازم را با اعضای ستاد انتخابات استان و نیز ستادهای انتخاباتی شهرستانها انجام داده تا به موقع اطلاعات مورد نیاز رسانه ها در اختیار آنان قرار گیرد.

خورشید همچنین از رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان بخاطر نگاه مثبت به رسانه ها و توجه به این کمیته قدردانی کرد و گفت: ستاد انتخاباتی استان خوزستان با هدف اطلاع رسانی به موقع به مردم در زمینه برگزاری انتخابات تا کنون در برهه های مختلف اطلاعات لازم را از طریق این کمیته به مردم ارائه نموده است.

وی دانستن را حق مردم دانست و گفت: این کمیته تلاش کرده است با ارائه کارهای انجام شده توسط ستاد انتخابات استان مردم را از چگونگی روند کارها و اطمینان بخشی برای سلامت انتخابات با خبر کرده است.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در حال حاضر در سراسر کشور و از جمله استان خوزستان در حال برقراری است.
استان خوزستان دارای 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی است و چهار میلیون و 700 هزار نفر جمعیت دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار