شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
حجت الاسلام سید رضا موسوی جزایری
با رهبری ،رهبری فرزانه و عالیقدر که با بیانات و توصیه ها و پیش بینی های حکمیمانه خود همیشه کشور و ملت فهیم و قدر شناس ایران را هدایت و رهبری نمودند.
-شوشان

حجت الاسلام سید رضا موسوی جزایری در گفتگو با شوشان در خصوص حماسه 7 اسفند گفت:قبل از هر چیز ابتدا لازم است خدا را شکر گذاری کنم. بخاطر نعمتی که با تاسیس نظام جمهوری اسلامی  نصیب ما نمود ،در همین جا باید تشکر خاص و خالصانه خود را تقدیم ملت شریف خوزستان که با رای اعتماد مجدد که به حضرت آیت الله موسوی جزایری بعنوان نماینده محترم ولی فقیه در استان دادند عملا بیعت صادقانه و استوار خود را با نظام و رهبری به اثبات رساندند.

این اتاد حوزه و دانشگاه بیان داشت: البته تشکر ویژه ایی دارم از دست اندرکاران برگزاری انتخابات چه عزیزانی که در بخش نظارتی یا اجرایی حضور پر ثمر و پر رنگ داشتند و چه عزیزانی که با نمره قابل قبولی تامین امنیت این انتخابات را به خوبی بر عهده گرفتند. و عزیزان رسانه ایی که به خوبی این حماسه را پوشش دادند.

حجت الاسلام موسوی جزایری در ادامه یکی از نکات و ویژگی های خاص این انتخابات را که برای اولین بار به گفته ایشان به این صراحت و اینگونه علنی صورت پذیرفته است را اینگونه توصیف نمود: برای اولین بار مشاهده کردیم کشور انگلستان بایک مداخله صریح و علنی ،خواهان رای دادن به عده ایی و دوری از عده ایی  دیگر بود،که این امر برای نخستین بار اتفاق می افتاد.ما باید با دقت و وسواس خاصی این موضوع را تحلیل کنیم که چرا استعمار پیر انگلیس که خصومت آن در طول تاریخ برای ملت و کشور ما به اثبات رسیده و اظهر من الشمس است در چنین مقطعی  از زمان دست به چنین کاری زد ،آنهم در یک زمانی که اطراف ما پر از آشوب و جنگ است .

وی  در تکمیل این بخش از سخنان خود گفت: قصد آنها در واقع برآورد میزان اثرگذاری حرف آنها بر روی ملت ما بود. و از آنجا که تا کنون نتوانسته اند برآورد صحیحی از عکس العمل ملت ایران داشته باشند ،بنظر می آید با چنین ترفندی می خواستند عکس العمل ملت ایران را بسنجند تا بر اساس آنهم برای تامین نیات خود برنامه ریزی نمایند.

امام جماعت مسجد آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: البته با رهبری ،رهبری فرزانه و عالیقدر که با بیانات و توصیه ها و پیش بینی های حکمیمانه خود همیشه کشور و ملت فهیم و قدر شناس ایران را هدایت و رهبری نمودند و درک صحیحی  از خواسته ها،نیات دشمنان چه داخلی و خارجی داشته و دارند. این پیام را به دشمنان دادند که هیچ جایی در کشور ندارند.

جحت الاسلام موسوی جزایری برای این موضوع یک حادثه تاریخی آوردند که: البته در گذشته سابقه داشته است . معاویه ابن ابوسفیان قبل از اینکه با امیر مومنان وارد جنگ بشوند برای فهم میزان همراهی مردم با اهداف و نیات شومش ، از مردم دعوت کردند که بجای روز جمعه روز چهارشنبه به نماز جمعه بایستند ، و وقتی دیدند که مردم به سادگی این حرف راقبول کردند،آن وقت  با امید بستن به سادگی این مردم و درک این واقعیت آن ایام به جنگ امیر مومنان پرداختند. 


حجت الاسلام والمسلمین سید رضا موسوی جزایری یادآورشد: رای بالای مردم عزیز خوزستان به  آیت الله موسوی جزایری نه تنها رای به نظام و بیعت با رهبری است بعنوان نماینده محترم ایشان در استان بلکه نشانه وحدت و وفاق اقشار و اقوام مختلف حول ولایت است  و این ظرفیت بسیار بزرگی است که از برکات انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام موسوی جزایری در پایان گفت:انتخابات با همه افت و خیزها و رقابت ها بین کاندیدها چه در بین کاندیدهای مجلس خبرگان رهبری یا مجلس شورای اسلامی تمام شد و اکنون زمان کار و تلاش و در کنار هم ایستادن همه برای رفع مشکلات مردم در استان و کشور است و عمل کردن به وعده وعید های انتخاباتی خصوصا وعده هایی که نمایندگان مجلس در زمان تبلیغات به مردم دادند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار