شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
به دنبال پیروزی در انتخابات صورت گرفت:
اینجانب بار دیگر با اعلام پایبندی به تمامی قولها وعده های خود متعهد می شوم در راستای میثاقی که با خداوند و پیمانی که با شما بزرگواران بسته ام گام برداشته و با جان و دل برای اعتلای نام این سرزمین و پیشرفت و آبادانی دیارمان و پاسداشت و حفظ حق و حقوق و تحقق خواست ها و مطالبات مردمان شریف و نجیب آن بیش از پیش تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذار ننمایم.
بدنبال پیروزی  دکتر اقبال محمدیان نماینده منتخب مردم شریف رامهرمز و رامشیر در دوره دهم مجلس شورای اسلامی  پیام تقدیر و تشکر وی از مردم حوزه انتخابیه خود صادر شد.

به گزارش شوشان ، متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم

مردم شریف و سرافراز رامهرمز و رامشیر  و بخش ها و روستاهای تابعه

با سلام و عرض ادب

خدای سبحان را شاکر و سپاسگزارم که در حضوری گسترده و حماسی و مشارکتی پرشور، موثر، معنی دار و پرشکوه در انتخابات دور دهم مجلس شورای اسلامی از بذل محبت  و انتخاب آگاهانه و هوشمندانه شما برخوردار شدم.

 شما مردم شریف رامهرمز و رامشیر در روز 7 اسفند ماه با حضور پر شور و شعف در پای صندوق های رای از فرصت انتخاب و اعمال اراده و از حقوق شهروندی خود به بهترین و مطلوب ترین شکل ممکن استفاده نموده و در بستری عقلانی و منطقی، بار دیگر سطح بالای آگاهی و بلوغ سیاسی خود را به ثبت رساندید و برگ زرین دیگری را ورق زدید.

بی تردید سهم اصلی در آفرینش و خلق این حماسه از آن شما و پیروز این انتخابات نیز شمایید. چه آنهایی که به بنده رای داده اند و چه آنان که به دیگر کاندیداها رای داده اند.

 اینجانب بار دیگر با اعلام پایبندی به تمامی قول ها وعده های خود متعهد می شوم در راستای میثاقی که با خداوند و پیمانی که با شما بزرگواران بسته ام  گام برداشته و  با جان و دل برای اعتلای نام این سرزمین و پیشرفت و آبادانی دیارمان و پاسداشت و حفظ حق و حقوق و تحقق خواست ها و مطالبات مردمان شریف و نجیب آن بیش از پیش تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذار ننمایم.

مجددا تلاش و زحمات و حضور گسترده و چشمگیر اقشار مختلف مردم فهیم و فرهیخته رامهرمز و رامشیر اعم از کارگران، کشاورزان، کسبه و بازاریان، کارمندان، نخبگان، دانشجویان، اساتید، فرهنگیان و معلمان، بانوان و... را می ستایم و از یکایک شما عزیزان که  بنده را رهین منت خویش ساخته و شایسته اعتماد دانستند و مدال افتخار خدمتگذاری را بر سینه ام حک نمودید، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.


همچنین تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات مخصوصاً فرمانداران محترم رامهرمز و رامشیر ، بخشداران، هیئت های محترم اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، و شوراهای شهر و روستا را ارج می‌نهم.

پیام روشن و صریح این حضور و این انتخاب اتحاد، برادری، دوستی و همدلی  برای رسیدن به رشد و شکوفایی و دستیابی به توسعه همه جانبه منطقه با مشارکت همگان است.

 لذا از سایر کاندیداها و حامیان آنان که زمینه مشارکت گسترده و حداکثری را فراهم آوردند قدردانی نموده و از همه کاندیداها که برنامه های خود را در زمان رقابت های انتخاباتی مطرح نمودند تقاضامندم که در آینده با حسن نیت و دلسوزانه اینجانب را جهت خدمتگزاری بیشتر و بهتر به مردم منطقه یاری رسانند.

همچنین از تمامی نخبگان، دانشجویان، علما، کارشناسان دلسوز حوزه های مختلف، روزنامه نگاران و فعالان عرصه رسانه و اصحاب قلم و اندیشه دعوت می نمایم که دیدگاه ها و نقطه نظرات، انتقادات و راهکارهای خود را به منظور رفع موانع و مشکلات و کاستی های موجود با ما در میان بگذارند تا مسیر توسعه و آبادانی را که با جدیت آغاز خواهیم کرد، با یاری و همکاری همدیگر به سرانجام مطلوب برسانیم.

در پایان تندرستی، صحت، سلامتی، سربلندی، بهروزی و موفقیت و توفیق روز افزون همگان را از درگاه ایزد یکتا مسئلت می نمایم.

خداوندا چنان کن سر انجام کار                                                     توخشنـود باشـی و ما رستــگار

والسَّلام علیکم و رَحمت‌الله و بَرکاته

برادرتان

اقبال محمدیان

نماینده منتخب مردم شریف رامهرمز و رامشیر در مجلس دهم

گفتنی است در حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر: اقبال محمدیان 25 هزار و 455 رأی را به خود اختصاص داده و به عنوان نماینده حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر راهی بهارستان شده است.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
عبدالعلی بهمیی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
comment
0
0
comment اقای حاح اقبال محمدیان اینجانب پیروزی شما راانتخابات دوره دهم به خود وخانواده محترمتان تبریک میگویم واشالا موفق باشی اگر امری باشید درخدمت هستیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار