اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۱۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
معاون توسعه آموزش دانشگاه: 44 نفر از متقاضيان واجد شرایط که دارای مدرك دكتراي تخصصي (Ph.D) يا دانشنامه تخصصي (بورد) هستند در فراخوان جدید، به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، جذب خواهند شد
دکتر عبدالله رفیعی معاون توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه سیزدهمین فراخوان جذب و استخدام اعضاء هیأت علمی پیمانی در رشته های علوم پایه و بالینی توسط هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شده است، گفت: سهم دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این فراخوان، 44 نفر است.
 
رفیعی جذب اعضای هیأت علمی را طبق آئین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجوز صادر شده عنوان نمود و گفت: پس از اعلام نیاز دانشگاه به وزارت مبنی بر نیاز به تعداد 71 نفر عضو هیأت علمی در رشته های مختلف پایه و بالینی، نهایتا با رایزنی های صورت گرفته، مجوز جذب 44 نفر صادر شد.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت نام و ارسال مدارک و مستندات از 1 تا 27 اسفندماه سال 94 است، گفت: ثبت نام بصورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان، گرفتن کد رهگیری و ارسال مدارک درخواستی در مهلت مقرر بصورت حضوری یا از طریق پست به دبیرخانه هیأت اجرایی جذب هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است.

رفیعی با بیان اینکه استخدام اعضاي هيأت علمي در بدو خدمت به صورت پيماني و صرفاً از طريق فراخوان از بين متقاضيان واجد مدرك دكتراي تخصصي (Ph.D)، دانشنامه تخصصي (بورد) و يا بالاتر صورت می گیرد، گفت: در برخی از رشته ها از جمله پرستاری و مامایی به دلیل نبود فارغ التحصیل در مقطع Ph.D پس از موافقت هیأت جذب مرکزی، مجوز جذب در مقطع کارشناسی ارشد صادر شد.

معاون توسعه آموزش دانشگاه افزود: مدت قرارداد اعضاء هیئت علمی 1 تا 3 سال بوده و بر حسب نظر دانشگاه قابل تمديد مي باشد و اعضاء جذب شده در صورت ارتقاء به مرتبه بالاتر با رعايت مقررات و ضوابط مربوطه،‌ به وضعيت رسمي آزمايشي و پس از 3 سال در صورت كسب پايه هاي سالانه به رسمي قطعي تبديل مي شوند.

وی با اشاره به روند جذب هیأت علمی در دانشگاه های سراسر کشور گفت: پس از اعلام نیاز دانشگاه به وزارت متبوع، درج آگهی استخدام در سایت، شرکت متقاضیان در فراخوان، بررسی مدارک متقاضیان، ارسال مدارک به کارگروه صلاحیت علمی و بررسی مدارک در کارگروه مذکور، نتایج بررسی های گروههای صلاحیت عمومی و علمی در هیأت اجرایی جذب دانشگاه عنوان می شود و تصمیم گیری نهایی در مرکز امور هیأت علمی وزارت متبوع صورت خواهد گرفت.

گفتنی است آگهی استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در پایگاه اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به نشانی http://ajums.ac.ir و همچنین در سایت معاونت توسعه آموزش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به نشانی http://vcheducation.ajums.ac.ir درج شده است.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
خدا دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment با توجه به وضعیت رتبه بندی بسیار ضعیف حوزه معاونت آموزشی دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 1393 که از طرف وزارت بهداشت اعلام و ابلاغ شده است چرا اقدام به استعفا و کناره گیری از این حوزه نمی کنید؟
comment
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
comment
0
0
comment متاسفانه مشخص نیست چرا با توجه به ضعف های بسیار در وضعیت آموزشی دانشگاه و نارضایتی که اعضا هیئت علمی در جلسه هم اندیشی اخیر از این معاونت داشتند چرا این حوزه دستخوش تحولات اساسی نمی شود ؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار