شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۶
به گزارش شوشان، عادل ریون رییس ستاد انتخاباتی حزب عدالت و توسعه شاخه خوزستان  طی بیانیه ای از حضور و مشارکت حداکثری مردم استان خوزستان در پای صندوق های رای تقدیر وتشکر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم


باسلام واحترام به مردم فهیم وبزرگوار استان خوزستان


صاحبان واقعی وتاثیرگذارجریان پویای عرصه تلاش وسازندگی مردم بزرگی هستند درصحنه های مختلف ثابت کرده اندکه باحضورخودهمواره درتقویت جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می کنند.7اسفندامسال جلوه باشکوه دیگری ازاقتدار مردم رابه نیکی نشان داد.مردم مادربزنگاههای مختلف، اقتداروعظمت خود را به ویژه در مقابل بدخواهان به رخ کشیده اند.

انتخابات عرصه اقتدارملت است وازلوازم دموکراسی تن دادن به نتیجه ونظر اکثریت است.نتیجه رقابتهای دیروز بایستی به رفاقت برای بهبود واصلاح امور بینجامد.درعرصه انتخابات عوامل متعددی دخیل بودند،که شایسته تقدیرند. ضمن تبریک به مردم ومنتخب آنان،ازهمه شهروندان درخواست می نمایم،اکنون که این رقابت تمام شده است،همکاری واتحادرا وجهه همت خودقرارداده وازهمکاری بامنتخب خوددرمجلس شورای اسلامی دریغ ننمایند.

حزب عدالت و توسعه شاخه خوزستان با سپاس و تشکر فراوان از این حضور آگاهانه برای همه عزیزان آرزوی توفیق و موفقیت دارد و یک بار دیگر به دنیا اعلام می‌کنیم که مردم قهرمان ایران آماده برای دفاع از انقلاب و رهبری معظم انقلاب می‌باشد و هر تهدیدی را پاسخی مناسب خواهد داد. ایران کشوری مقتدر و با رهبری آگاه و بزرگوار که تهدیدی برای هیچ کشوری نیست و هیچ تهدیدی را هم بدون پاسخ مناسب نخواهد گذاشت و بهتر است که دنیای استکباری زبان تهدید را کنار نهاده و با زبان تکریم و تحبیب با این ملت سخن گوید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار