شوشتر شهر ارواح شده است / مدیران میراث فرهنگی خوزستان مخالفت پیشرفت شوشتر هستند / سازه های تاریخی شوشتر هیچ سودی برای شوشتر نداشته است

"> شوشتر شهر ارواح شده است !
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹

شوشتر شهر ارواح شده است / مدیران میراث فرهنگی خوزستان مخالفت پیشرفت شوشتر هستند / سازه های تاریخی شوشتر هیچ سودی برای شوشتر نداشته است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی گفت: شوشتر شهر ارواح شده است و هیچ تغییری در ظاهر شهر شوشتر شاهد نیستیم و مردم اصلا نمودی از خدمتگزاری مسئولان را در ظاهر نمی‌بینند و به این دلیل مسئولان باید تلاش بیشتری برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

حجت‌الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی گفت: مدیران میراث فرهنگی در استان و کشور تنها در راستای مخالفت با پیشرفت شهر شوشتر گام برمی‌دارند.

وی اظهار داشت: ثبت جهانی آثار تاریخی شوشتر برخلاف شعارهای داده شده برای شوشتر هیچ سودی دربر نداشته است و در این باره تنها عقب رفت داشته‌ایم.

وی افزود: در هر بخش که برای عمران و آبادانی شوشتر گام بر می‌داریم به مشکلی در سازمان میراث فرهنگی برخورد می‌کینم ولی در این سازمان هیچ دید تعاملی وجود ندارد و تنها به صورت صلبی با مشکلات برخورد می‌شود.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه مدیر پایگاه سازه‌های آبی شوشتر هیچ سودی برای این شهرستان نداشته است، تأکید کرد: فرماندار شوشتر در این باره پیگیری‌های خود را انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر در بخش تنظیف بسیار مشکل دارد و این مشکل نافی تلاش‌های شهردار در شوشتر نیست ولی باید در این بخش تلاش بیشتری کرد.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات اشتغال در سطح شهرستان شوشتر بسیار زیاد شده است و برخی از نهادها برای حل مشکلات اشتغال همکاری لازم را نمی‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه کشت و صنعت کارون شوشتر در ایجاد اشتغال همکاری مناسبی ندارد، تأکید کرد: کشت و صنعت کارون شوشتر در میزان سطح زیر کشت خود باید سالانه 40 هزار هکتار از اراضی خود را کشت کند ولی در سال‌های گذشته حتی یک سوم این سطح را نیز کشت نکرده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار