شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
مدیر امور بیمارستان های دانشگاه گفت: اجرای طرح «سلامت یار» کمک شایانی به اجرای فرآیندهای مراقبتی و ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان های دانشگاهی می کند.
مدیر امور بیمارستان های دانشگاه گفت: اجرای طرح «سلامت یار» کمک شایانی به اجرای فرآیندهای مراقبتی و ارتقای کیفیت هتلینگ در بیمارستان های دانشگاهی می کند.

میثم معزی پیرامون اجرای طرح «سلامت یار» در خوزستان اظهار کرد: طرح سلامت یار طی تفاهم نامه ای بین معاونت درمان وزارت بهداشت و جمعیت هلال احمر کشور در راستای به کارگیری اعضای این جمعیت در قالب خدمت رسانی به بیماران شکل گرفت.

وی تصریح کرد: اجرای این طرح کمک شایانی به اجرای فرآیندهای مراقبتی و ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ در بیمارستان های دانشگاهی می کند.

مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه با بیان اینکه قرار بود این طرح از چند سال قبل شروع شود، افزود: این طرح به دلیل ناهماهنگی های موجود، اجرایی نشد و امیدواریم با شروع این طرح بتوانیم خدمت رسانی در بیمارستان ها را بیش از پیش افزایش دهیم و شاهد رضایتمندی بیشتر بیماران باشیم.

وی با بیان اینکه داوطلبان طرح سلامت یار در امور درمانی هیچ دخالتی نمی کنند و خدمات آنان با نظارت و هماهنگی کادر پزشکی، مدیر داخلی و مدیر پرستاری بیمارستان است، گفت: این خدمات عمدتاً در قالب اقدامات پشتیبانی پرستاری، جابه جایی بیماران و مراقبت های اولیه سلامت در بیمارستان ها است که به صورت آزمایشی در بیمارستان گلستان اهواز اجرا می شود.

معزی افزود: قبل از شروع به کار داوطلبان طرح سلامت یار در بخش های بیمارستانی یک دوره کوتاه مدت آموزشی و کلاس های توجیهی برای آشنایی با مقررات و قوانین و محیط کار در بیمارستان برای آنها برگزار می شود.

مدیر امور بیمارستان ها و تعالی خدمات بالینی دانشگاه در پایان افزود: پس از ارزیابی های اولیه می توانیم از خدمات داوطلبان طرح سلامت یار در کلیه بیمارستان های سطح استان در قالب این طرح استفاده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار