شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
معاون محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست تأکید کرد
معاون محیط‌زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: تجهیز واحدهای صنعتی نیشکر به تصفیه‌خانه به دست مهندسان ایرانی به انجام رسیده و این مطلب گویای خودکفایی در پیاده‌سازی تکنولوژی و الزامات محیط‌زیستی به‌دست مهندسان داخلی است.
 به گزارش شوشان معاون محیط‌ زیست انسانی سازمان حفاظت محیط‌زیست امشب در حاشیه برگزاری مراسم افتتاحیه تصفیه‌خانه فاضلاب صنعتی توسعه نیشکر واحد فارابی در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از اقدامات زیست‌محیطی شرکت توسعه نیشکر اظهار کرد: قابل تقدیر است که شرکت توسعه نیشکر علاوه بر فعالیت در راستای افزایش تولید و مباحث مربوط به رشد اقتصادی، موجب حفظ و احیای محیط‌زیست نیز است.

سعید متصدی افزود: تجهیز واحدهای صنعتی نیشکر به تصفیه‌خانه به دست مهندسان ایرانی به انجام رسیده و این مطلب گویای خودکفایی در پیاده‌سازی تکنولوژی و الزامات محیط‌زیستی به‌دست مهندسان داخلی است.

وی خاطرنشان کرد: یک همدلی، همراهی و همگامی بین مسئولان استان خوزستان وجود دارد که موجب شده است در هفت سفر خود به این استان هر بار شاهد افتخار دیگری در آن باشم و این امر موجب ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر مسئولان کشوری در راستای رفع مشکلات و حمایت از استان است. امروز این موفقیت را باید جشن گرفت که صنعتی با این وسعت بسیار زیاد در استان خوزستان توانسته با بهره گیری از توان داخلی و با مشارکت داخلی یکی از آلاینده های مهم خودش را تصفیه کند.

وی در خصوص زهاب صنایع نیشکر تصریح کرد:کیفیت این زهاب ها و شرایطی که زهاب ها دارند نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و ما امیدوار و مطمئین هستیم صنعت نیشکر درگام بعدی همانگونه که در این مورد بطور موفقیت آمیزی توانست نقش ایفا کند در ارتباط با برداشت سبز نیز می تواند قدم های مثبتی بردارد.

وی در پایان عنوان کرد: صنعت نیشکر امروز قادر است و این توان را دارد قدرتمندتر از قبل نسبت به مشکلاتی که در آینده به‌وجود خواهد آمد با تصمیمات مدبرانه حافظ و حامی محیط‌زیست باشد.



نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار