شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۴

در میان همه مایحتاج مردم که هر روز بیش از دیروز گران می شود، فقط نان این شانس را داشته که وقتی گران می شود دولت کمی تا قسمتی یارانه نقدی مردم را زیاد کند تا همچنان کسی گرسنه نماند و ایران تنها کشور دنیا باشد که همه نان خالی برای خوردن دارند! مسئولان محترم خبر داده اند که 28 هزار تومانی که از نوروز به حساب مردم ریخته شده بود بابت گرانی نان تا آخر سال محاسبه شده و مردم می توانند آن را برداشت کنند؛ فقط دو نکته این وسط وجود دارد که باید به آن توجه کنند:

1- اگر کسی از شهروندان اشتباه کرد و مبلغی را که دولت برای نان خوردن تا آخر سال 91 اختصاص داده داد و یک کیلو گوشت خرید، خیال نکند دولت بعدا فکری برای سفره خالی مانده از نان او می کند؛ نخیر! اگر مرغ و گوشت و میوه و لبنیات و شیر و ... گران شده، کسی حق ندارد پول نان خالی اش را بدهد و از این جور کالاهای لوکس بخرد!

2- وقتی 28 هزار تومان برای یارانه نان تا آخر سال در نظرگرفته شده، معنی اش این است که تا آخر سال اگر نان، ده بار دیگر هم گران شود، دیگر دولت یک ریال به کسی نمی دهد! به این ترتیب سعی کنید از الان تا آخر سال، هر روز کمتر از دیروز نان بخورید تا یارانه تان کم نیاید!


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار