شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
معاون اجرایی مرکز بهداشت استان: بهورزان سربازان خط مقدم نظام سلامت هستند که توانسته اند با تلاش و کوشش خود موجب ارتقای شاخضهای بهداشتی در روستاها و مناطق محروم گردند
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، جلسه شورای بهورزی قطب جنوب غرب کشور با حضور مهندس صادق مرادی معاون اجرایی مرکز بهداشت استان خوزستان، مدیران توسعه شبکه و کارشناسان مسئول آموزش بهورزی و بهورزان کاندید دانشگاهها و دانشکده های جندی شاپور اهواز، لرستان، دزفول، آبادان، بهبهان و شوشتر در سالن اجتماعات معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار گردید.

 مهندس مرادی در ابتدای این جلسه به تبیین جایگاه بهورزان در نظام سلامت اشاره کرد و اظهار داشت: بهورزان سربازان خط مقدم نظام سلامت هستند و این قشر زحمت کش توانسته است با تلاش و کوشش خود موجب ارتقای شاخضهای بهداشتی در روستاها و مناطق محروم گردد.

 معاون اجرایی مرکز بهداشت استان خوزستان در ادامه به طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت اشاره نموده و ادامه داد: تجربه موفق عملکرد بهورزان در روستاها؛ مسئولان و سیاستگذاران بخش بهداشت را به این فکر انداخت تا با الگو گیری از نقش بهورزان در روستاها؛ مراقبین سلامت را در پایگاه های سلامت شهرها تعریف نمایند و با اجرایی شدن این فرایند ما اکنون شاهد اجرای این الگو در شهرها نیز هستیم.

 در ادامه این جلسه بهورزانی که جهت انتخابات شورای بهورزی قطب جنوب غرب کشور کاندید شده بودند به ارائه گزارشی در خصوص سوابق کاری و برنامه های آتی خود پرداختند.
 
در ادامه این نشست رای گیری با حضور تمانی اعضا انجام شد و در نهایت آقای احمد حلیفی بهورز دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با کسب حداکثر آرا به عنوان نماینده منتخب بهورزان منطقه جنوب غرب کشور معرفی گردید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار