شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
یکشنبه 16 اسفندماه 94، جلسه تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار شد

یکشنبه 16 اسفندماه 94 جلسه تکریم و معارفه مدیر سابق و جدید هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، آقای محمودی مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مدیران ستادی و نیز پرسنل هسته گزینش دانشگاه در محل سالن حوزه جلسات ریاست برگزار شد.

دکتر ایدنی در این جلسه با قدردانی از زحمات آقای احمدعلی ابراهیمی زاده مدیر سابق هسته گزینش دانشگاه، افزود: می توان به جرأت گفت هسته گزینش دانشگاه یکی از قسمتهایی است که دارای سختی کار زیادی است چراکه در موضع قضاوت و داوری قرار دارد.

رئیس دانشگاه افزود: در برخی موارد انسان در تعارض بین احساس خود و حق قرار می گیرد که این امر تصمیم گیری را برای هرکسی سخت می کند و  مدیر پیشین هسته گزینش به خوبی از پس این مشکلات برآمد.

در ادامه آقای محمودی مدیرکل دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت با اشاره به اینکه شاید گزینش در ایران نسبت به سایر کشورها یکی از سهل ترین مراحل را طی می کند، افزود: در کشور ما بعد از انقلاب اسلامی، گزینش شکل قانونی پیدا کرده و از شرایط سلیقه ای خارج شده است.

وی با اشاره به اقدامات با ارزش آقای ابراهیمی زاده در طول تصدی گری این سمت گفت: در ارزیابی عملکردی که اخیراً توسط هسته گزینش خوزستان انجام شد هسته گزینش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موفق به کسب درجه (عالی ) شد.

محمودی در پایان باقدردانی از زحمات مدیر پیشین، انتصاب دکتر داود کیانی را به این سمت تبریک گفت.

گفتنی است دکتر داود کیانی پیش از این عهده دار  سمت مشاور و سرپرست دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بودکه اکنون با حفظ سمت قبلی خود، به عنوان مدیر هسته گزینش دانشگاه منصوب شده است.













comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
comment
0
0
comment بزرگوار مگر قبل از انقلاب هم گزینش بوده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار