شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
 عبدالرحمن نیک سرشت

قاضی پور نماینده اورمیه ، ظاهرا در وظیفه ی نمایندگی خود قدری تهور سیاسی به خرج داده و تقریبا از این بابت شهرتی هم به هم زده است.
ناگفته نماند که وی در این دوره هم به مجلس راه یافت ،  گرایش ا ین نماینده ی مردم اصولگرایی است ، ولی بیشتر کارش در مجلس عموما ، مربوط به فعالیت هایی است  که مطالبات مردم را پیگیر ی می نماید .
 کلا  شلوغی اجتماعی اش در خصوص یقه گیری وزارتخانه ها به طرفیت از حقوق مردم بوده و کمتر دیدیم مواضع سیاسی پر رنگی از خود نشان داده باشد.
 اخیرا  اظهار نظرهایی بعد از انتخاب شدنش  کرده که بیشتر بقول یکی از منتقدین، این اظهارات به مواضع یک فرد سیاسی شبیه نیست بلکه بیشتر به دریده گویی ، عربده کشی و لیچاربافی ، شبیه تراست تا مواضع سیاسی، به نظر بنده قاضی پور ، باید از بابت این گونه سخن گفتن ،  مورد بازخواست قرار گیرد!
نوع هتاکی و متلک پرانی قاضی پور، متاسفانه بنوعی است که یادآور همان هزل گویی های مبتذلی است  به سبک  "سیدکریم "  همان چرند و پرندگویی که در زمان پهلوی دوم مشهور بود و شیوه ی مرسوم وی ، باوقوع انقلاب از سطح گفتار عمومی منسوخ و مذموم شده بود که متاسفانه رواج این شیوه را  امروز ما از دهان یک نماینده مجلس می شنویم.
صاحب این نوشتار بدون توجه به درستی و یا نادرستی محتوایی سخنان قاضی پور ،  صرفا نسبت به احیاء و رواج  این نوع ادبیات لمپنیسم در فرهنگ سیاسی مخالفت دارم و بدینوسیله   از ریاست مجلس فعلی یعنی  آقای لاریجانی خواهان آنم  که اولا طبق قانون، و بعنوان رییس قوه مقننه این نماینده را توبیخ نماید  و رسما موضع ناخرسند خود را از تربیون مجلس اعلام کند و در وهله ی بعدی، لاریجانی باید سعی کند نهایتا قاضی پور را مجبور به عذرخواهی رسمی و کتبی نموده ونیز از خود قاضی پور بخواهد که این عذر خواهی را رسانه ای نماید.
 یعنی جناب لاریجانی باید قاضی پور را مجبور به معذرت خواهی کند و اگر نامبرده تن به این کار نداد سایر مقامات در فکر دیگری باشند تاقاضی پور را از حق نمایندگی مردم بابت این دریده گویی و لیچاربافی هایش ، محروم نمایند .'
 والسلام
⚡⚡⚡⚡
پی نوشت
(ا1 - لیچار : (عا.)سخنان بیهوده وبی معنی . 2 - مربا. ریچار، ریچال ، لیچال نیز گفته می شود. ؛~ بار کسی کردن کنایه از: سخن درشت یا متلک نیش دار به کسی گفتن .[ فرهنگ معین]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار