شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۰
آیین تجلیل از اعضای پیشین شورای صنفی مرکزی دانشجویی
دکتر ایدنی: دانشگاه برای دانشجویان محل آزمون و خطاست و حضور و مشارکت دانشجویان در تشکل های دانشجویی، آنها را برای مواجهه با مسائل در جوامع و عرصه های بزرگتر آماده می کند
شنبه 15 اسفندماه 94، آیین تجلیل از اعضای شورای صنفی مرکزی سابق و معارفه اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، رسیدگی و پاسخگوئی به شکایات، دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی دانشجویی، دکتر عبدالله رفیعی معاون توسعه آموزش،دکتر بیژن حسین پور مدیر دانشجویی، دکتر منصور ظهیری رئیس دانشکده بهداشت و اعضای سابق و فعلی شورای صنفی و جمعی دیگر از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشکده بهداشت دانشگاه برگزار شد.


رئیس دانشگاه در این آئین با تقدیر  از اعضاء شورای صنفی پیشین، خطاب به دانشجویان گفت: باید برای رسیدن به نتیجه درست و اصولی با اندیشه اقدام کرد، چراکه هر کاری که با پشتوانه علمی انجام شود تأثیرگذاری بیشتری دارد، پس در ابتدا باید بسترسازی لازم انجام شود.
 
ایدنی افزود: البته در روند کار باید منعطفانه عمل کنیم و آمادگی پذیرش انتقادهای اصولی را داشته باشیم، چراکه رسیدن به اهداف درست و منطقی هدف جامعه دانشگاهی است، ولی نباید این را فراموش کنیم که نحوه رسیدن به هدف نیز مهم است.

وی اظهار داشت: وظیفه شورای صنفی مطالبه گری است، البته می بایست به دنبال مطالبه گری، به امکان تحقق آن نیز توجه شود و اگر مطالبه ای غیرقابل تحقق باشد و به یک درخواست عمومی تبدیل شود، نه تنها بین دانشجویان و مسئولین شکاف ایجاد خواهد کرد، بلکه به عنوان شاخصی در جهت ارزیابی شخص مطالبه گر نیز خواهد شد.

ایدنی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای اعضای شورای صنفی جدید دانشجویان گفت: دانشگاه برای دانشجویان محل آزمون و خطاست و حضور و مشارکت در تشکل های دانشجویی، آنها را برای مواجهه با مسائل در جوامع و عرصه های بزرگتر آماده می کند.

همچنین دکتر موگهی نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای صنفی پیشین و با توضیحاتی در مورد زدودن چهره یاس و نا امیدی در فضای دانشگاه، گفت: باید سعی کنیم مطالبات واقع بینانه داشته باشیم و هیچ گاه از پیگیری مطالباتمان ناامید نشویم، بلکه باید همواره به دنبال راه حل ها و هنجار ها باشیم  و همچنین برای رسیدن به مطالبات، سلسله مراتب و ساز و کارهای موجود را رعایت کنیم.

وی افزود: مشارکت در فعالیتهای دانشجویی، همانند شورای صنفی امری عام المنفعه است و افراد در آن به دنبال سود شخصی نیستند، بلکه به جهت رفاه حال همه دانشجویان و حتی رفاه آیندگان تلاش می کنند.
موگهی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای اعضای جدید شورای صنفی دانشجویی مرکزی دانشگاه گفت: دانشجویانی که در دوران تحصیل وارد فعالیتهای اجتماعی می شوند، هم تمرین کارگروهی می کنند و هم الگویی برای سایر دانشجویان هستند که در کنار فعالیتهای علمی پژوهشی وارد عرصه های دیگر نیز شدند.

گفتنی است در پایان این مراسم، با اهداء لوح سپاس از اعضای پیشین شورای صنفی تقدیر شد و اعضای جدید نیز معرفی شدند.








نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار