شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
منتخب مردم رامهرمز و رامشیر:
محمدیان پیشنهاد داد: کارگروهی متشکل از نمایندگان مردم خوزستان در مجالس شورای اسلامی و خبرگان تشکیل شود.
منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد: کارگروهی متشکل از نمایندگان مردم خوزستان در مجالس شورای اسلامی و خبرگان به منظور هماهنگی برای حل مشکلات تشکیل شود.

اقبال محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: واقعیت این است که شهرهای مختلف خوزستان از عقب ماندگی های بی شماری رنج می برند و این مشکلات در سال های اخیر نه تنها کم نشده که در اغلب موارد مثل مشکلات حوزه زیست محیطی بر حجم و تعداد آنها افزوده شده است.

وی افزود: بر همین اساس اعتقاد دارم هر کس در این استان، سمتی را چه از ناحیه دولت و چه از ناحیه مردم به عهده می گیرد باید با تمام وجود برای توسعه و حل مشکلات استان تلاش کند تا بتواند خوزستان را به جایگاه مناسبی از رونق و توسعه رساند.

محمدیان عنوان کرد: یکی از مواردی که می توان برای حل مشکلات روی آن تکیه کرد، بی شک اتحاد مسئولان و مدیران استان است و آنها باید در کنار هم و برای مردم، به منظور رشد و تعالی استان تلاش و از منیت ها و تکروی ها دوری کنند. بی شک اتحاد و انسجام نیروها در خوزستان می تواند بخش عمده ای از مشکلات را به خودی خود رفع کند.

منتخب مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس دهم ادامه داد: به همین دلیل یکی از مهمترین اهدافی که برای آغاز به کار خود در مجلس دهم در ذهن دارم، اتحاد و انسجام نیروهای تاثیرگذار در استان است و این مسئله را از فردایی که افتخار کسب رای اعتماد مردم رامهرمز و رامشیر برای ورود به خانه ملت را به دست آوردم، آغاز کردم.


محمدیان بیان کرد: موضوعی که برای من بسیار مهم است، تشکیل کارگروهی متشکل از نمایندگان مردم خوزستان در مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی است زیرا تمام ۲۴ نفری که عضو این دو مجلس به نمایندگی از مردم خوزستان هستند، می توانند در کنار هم بسیار تاثیرگذار باشند.

وی عنوان کرد: اعتقاد دارم کنار هم نشستن این افراد می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و به نظر من تاکنون این جمع به صورت کامل کنار هم حضور نداشته اند تا برای حل برخی مشکلات راه علاجی پیدا کنند در حالیکه هر یک از این افراد می توانند تاثیر فراوانی در بخش های مختلف داشته باشد و بی شک تاکنون تلاش های فراوانی هم از خود نشان داده اند.

محمدیان بیان کرد: اتحاد و انسجام، رمزی است که قطع به یقین حاصل آن پیروزی و موفقیت خواهد بود و این مورد باید سرلوحه فعالیت همه مدیران و نمایندگان در استان خوزستان باشد چرا که مردم خوزستان حق دارند مدیرانی را داشته باشند که برای حل مشکلات آنها شبانه روزی تلاش و از کارهای جزیره ای و منفعت طلبانه دوری می کنند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
comment
3
0
comment درود خدا بر نماينده مستضعفين
comment
دادرس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
comment
0
0
comment سلام براقبال خوش اقبال
جناب محمديان اگر كمي مجدانه تر تلاش كنه و اصول مديريتي را رعايت كند نماينده حق بستاني خواهد بود [...]
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار