شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۵
مدیر بیمارستان رازی اهواز: دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال (DDR) از پیشرفته ترین دستگاههای رادیولوژی است که جهت تهیه تصاویر رادیوگرافی با کیفیت بالا برای افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی به بیماران است
مدیر بیمارستان رازی اهواز از نصب و راه اندازی دستگاه رادیولوژی DDR تمام دیجیتال با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و چهارصد میلیون ریال در بیمارستان رازی اهواز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان رازی اهواز، مهندس سلیمان کمایی گفت: در تکمیل اقدامات قبلی انجام شده در بیمارستان رازی و بهره مندی مرکز از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در زمینه تجهیزات پزشکی و همراستایی با اجرای طرح تحول نظام سلامت، دستگاه رادیولوژی تمام دیجیتال در بیمارستان رازی اهواز نصب و راه اندازی شد و گامی دیگر در جهت خدمت رسانی بهتر و جلب رضایت شهروندان برداشته شد.

کمایی ادامه داد: این دستگاه که به اسم(DDR) شناخته می شود یکی از پیشرفته ترین دستگاههای رادیولوژی است و با هزینه ای بالغ بر سه میلیارد و چهارصد میلیون ریال از ردیف بودجه اختصاصی بیمارستان رازی خریداری شده است.

مدیر بیمارستان رازی اهواز تصریح کرد: این دستگاه مجهز به پیشرفته ترین سیستم دیجیتالی جهت تهیه تصاویر رادیوگرافی با کیفیت بالا برای افزایش سرعت و کیفیت خدمت رسانی به بیماران می باشد.
   
کمایی در پایان در مورد مزایای این دستگاه گفت: از مزایای این دستگاه میتوان به بدون فیلم شدن عکسها، کیفیت بالای آن، کم هزینه شدن عکسبرداری و تشخیص بهتر بیماریها از روی عکس اشاره کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار