شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
در خصوص تداوم فعالیت ستاد در مرحله دوم انتخابات


شهروندان گرامی،

مرحله اول انتخابات در شهر اهواز ،نمایش اعتماد خیره کننده مردم به لیست امید بود . ائتلاف بزرگ اصلاح  طلبان و اعتدال گرایان در شهر اهواز با معرفی چهره های کمتر شناخته شده با همراهی مردم آگاه  حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون، موفق شد یک شگفتی انتخاباتی را رقم بزند . رای قاطع شهروندان آگاه به لیست امید ،بیانگر  آن بود که مردم خواهان توسعه و ابادانی سرزمینشان در چارچوب گفتمان اعتدال و اصلاحات و همراه با دولت تدبیر و امید هستند.
برای حامیان دولت، مرحله اول انتخابات گام مهمی بود که برداشته شد اما کیست که نداند این گام ناتمام باید در مرحله دوم انتخابات تمکیل شود .همگان باید به یاد داشته باشند  که هرگونه اختلاف ، اشتباه محاسباتی ، اتخاذ تدابیر و تاکتیک های نامناسب و غفلت از دسیسه ها منجر به ایجاد اختلاف و گسست در ائتلاف  امید  در مرحله دوم شده و نتیجه ای جز شکست به همراه نخواهد داشت .
بایسته است تا از اعضای محترم شورای عالی سیاستگزاری اصلاح طلبان استان خوزستان بویژه رئیس محترم این شورا جناب آقای دکتر کیانوش راد که زحمات طاقت فرسایی برای ایجاد انسجام و موفقیت ائتلاف امید متحمل شدند تشکر نماییم.
بر این اساس با توجه به درپیش بودن مرحله دوم انتخابات در استان خوزستان و از آنجا که موفقیت در این مرحله مستلزم انسجام تشکیلاتی،  استفاده از همه ظرفیت ها ، اتخاذ تدابیر و تاکتیک های مناسب و افزایش روحیه کارجمعی در بین فعالین سیاسی مدنی "ائتلاف امید" دارد  ضمن تسلیت سالروزشهادت بانوی بی همتای دوعالم صدیقه کبری سلام الله علیها برهمه شیعیان تصمیمات زیر در خصوص فعالیت ستاد "ائتلاف امید" بویژه در شهر اهواز اعلام می شود:  

1-    به منظور استفاده از همه ظرفیتهای ائتلاف فراگیر اصلاح طلبان و اعتدال گرایان ،شورای اجرایی مرکب از چهره های شناخته شده و کارٱزموده اصلاح طلب متولی ستاد لیست امید در حوزه انتخابیه اهواز،باوی،حمیدیه وکارون خواهند شد.

2-    برادر گرامی جناب آقای عبدالرضا دسومی که از چهره های شناخته شده اصلاح طلب و دارای سوابق روشن اجرایی می باشند به عنوان مسئول ستاد حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون منصوب می شوند.

3-    کلیه عوامل اجرایی و کمیته های فعال که در مرحله اول انتخابات در شهر اهواز فعالیت داشتند از این تاریخ به بعد به صلاحدید رئیس ستاد استان و اهواز  انجام وظیفه خواهند نمود، بدیهیست جناب آقای دسومی با مشورت شورای اجرایی در جهت تقویت ستاد احکام مورد نیاز را برای افراد صادر خواهند کرد .

4-    ضمن تشکر از کاندیداهای ردصلاحیت شده که همراهی آنان در مرحله اول نقش موثری در موفقیت لیست امید ایفا کرد ، به منظور ایجاد انسجام تشکیلاتی که لازمه موفقیت است در مرحله دوم انتخابات کلیه فعالیت ها خود را  با هماهنگی و زیر نظر ستاد اهواز انجام خواهند داد.

5-    از این تاریخ به بعد هرگونه اظهار نظر ، اطلاع رسانی و اعلام برنامه های ستاد ائتلاف امید در استان خوزستان در مرحله دوم انتخابات توسط رئیس ستاد ائتلاف استان و یا کمیته اطلاع رسانی این ستاد صورت خواهد گرفت.

6-    شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان استان خوزستان ( ائتلاف امید) به زودی در خصوص در حوزه های انتخاباتی ماهشهر ، ایذه و باغملک ، مسجدسلیمان و ابادان تصمیم تشکیلاتی خود را اتخاذ و به صورت رسمی و از طریق ریاست محترم شورا جناب آقای دکتر کیانوش راد به شهروندان خوزستانی اعلام خواهد کرد .

در پایان ستاد انتخابات ائتلاف امید، ضمن تشکر از مردم سربلند و شریف خوزستان و همچین عوامل اجرایی دست اندرکار انتخابات اعم از هیات های اجرایی، نظارت و امنیتی، از همه فعالین سیاسی و مدنی که دل در گرو پیشرفت کشور و ابادانی استان خوزستان  دارند دعوت می کند با تلاش مضاعف در مرحله دوم انتخابات لیست امید را همراهی کنند و به مردم خوب و فهیم اطمینان می دهیم که ائتلاف امید همه تلاش و همت خود را مصروف محقق کردن مطالبات شهروندی و توسعه و پیشرفت شهر و همراهی با دولت تدبیر و امید خواهد کرد.
والسلام

رئیس ستاد  اصلاح طلبان استان خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار