اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۹
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان افزود: نیاز ما به نقدینگی جهت اعزام تیم‌ها به مسابقات و تهیه البسه ورزشکاران است که این موضوع را نیز خدمت استاندار عرض کردیم و در این راستا نیز کارگروه هم تشکیل شد و اقدامات خوبی در حال صورت گرفتن است.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به الزام استاندار به دستگاه‌ها، سهم اداره‌کل ورزش‌ و جوانان استان از ماده 53، از 30 به 50 درصد افزایش یافت.

به گزارش ایسنا، فرامرز کیانی‌زاده در مجمع سالیانه هیات فوتبال خوزستان که امروز (سه‌شنبه) در محل ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تلاش‌هایی که کل مجموعه ورزش و همچنین هیات فوتبال خوزستان داشته‌اند، ورزش استان نسبت به سال گذشته و حتی سال‌های قبل از آن رشد بسیار خوبی داشته است و آمار 9 ماهه سال جاری و آمار سال 93 نشان دهنده این است که ما در تمام بخش‌ها رشد داشته‌ایم.

وی خاطرنشان‌کرد: قطعا در این رشد، فوتبال خوزستان نیز سهم بی‌بدیلی داشته است و باید بگویم این رشد در سال‌های 93 و 94 اتفاق افتاد که کشور به ویژه در بحث اقتصادی و مالی در بدترین سال‌های خود به سر می‌برد و ما می‌توانیم مدعی باشیم که در بدترین سال‌ها، عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته‌ایم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: البته هنوز کار انجام‌نشده و کمبود داریم ولی اوضاع به صورتی نیست که بتوانیم تمام خواسته‌ها را برآورده کنیم. البته با توجه به ارتباط خوبی که با مسوولان ارشد استان داریم، کمبودها را نیز به آن‌ها انتقال دادیم.

وی افزود: نیاز ما به نقدینگی جهت اعزام تیم‌ها به مسابقات و تهیه البسه ورزشکاران است که این موضوع را نیز خدمت استاندار عرض کردیم و در این راستا نیز کارگروه هم تشکیل شد و اقدامات خوبی در حال صورت گرفتن است.

کیانی‌زاده با اعلام خبری خوش برای ورزش خوزستان عنوان کرد: براساس ماده 53، دستگاه‌ها می‌توانند یک درصد از درآمد خود را صرف ورزش کنند که از این یک درصد، 30 درصد آن سهم اداره‌کل ورزش و جوانان است و البته با الزامی که استاندار به دستگاه‌ها داشتند، قرار شد از آن 40 درصدی که قرار است سهم ورزش دستگاه‌های استان باشد، 20 درصد هم به ما تعلق بگیرد که در مجموع 50 درصد سهم اداره‌کل ورزش و جوانان می‌شود و این کار خیلی بزرگی است و خبر خوشی برای ورزش خوزستان می‌باشد.

وی ادامه داد: مشکل ورزش با این مقدار بودجه کاملا حل می‌شود؛ یعنی هر چه ما بیشتر تلاش کنیم تا این پول را از دستگاه‌ها بگیریم، می‌توانیم برای ورزش هزینه کنیم و لازمه آن این است که همگی دست به دست هم دهیم تا این مهم در ابتدای سال 95 محقق شود تا بتوانیم آینده ورزش خوزستان را تضمین کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ظرفیت ورزش خوزستان در تمام زمینه‌ها بسیار زیاد است و با توجه به تعدد قومیتی که در استان داریم، استعدادهای زیادی وجود دارد و با توجه به شرکت‌هایی که در خوزستان هستند، از نظر امکانات نباید مشکلی وجود داشته باشد و مطمئنا سال 95 سال بهتری برای ورزش خوزستان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، در ادامه این نشست مظفر علیشائی، معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: فوتبال می‌تواند محور اتحاد و همدلی باشد و انتظار داریم از طریق ورزش به ویژه فوتبال، روی این مقوله کار شود.

وی ادامه داد: می‌طلبد روسای شهرستان‌ها تیم‌های ضعیف را پوشش دهند تا یک جوان تفکرش صرفا ورزش شود. انتظار داریم برای شهرستان‌هایی که همجوار مرزها هستند، برنامه‌ریزی بهتری صورت بگیرد و باید روی این موضوع نیز تمرکز شود.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم دومین مرحله اهدای تجهیزات به هیات‌های فوتبال استان انجام شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار