شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
رییس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، فتح المبین، دهلاویه، اروندکنار و بیمارستانهای صحرایی بخشی از برنامه های کاروان راهیان نور وزارت بهداشت است
به گزارش روابط عمومی کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، رئیس کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از میزبانی 170 نفر از کارکنان ستادی وزارت بهداشت و اعضاء خانواده های آنان توسط دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد.

علی اصغر خبیره گفت: این کارکنان و اعضاء خانواده های محترم آنان در قالب کاروان راهیان نور از روز چهارشنبه 26 اسفندماه به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی خوزستان بازدید می کنند.

وی افزود: اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمندی است تا فقط قسمت کوچکی از جانفشانی ها و رشادت های فرزندان این آب و خاک  که در جریان هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن قسم خورده به نمایش درآمد را به یاد آوریم.

خبیره با بیان اینکه راهیان نور فرصتی برای خودسازی و درک رشادت های شهیدان است، اظهار کرد: بازدید از مناطق عملیاتی هویزه، فتح المبین، دهلاویه، اروندکنار و بیمارستان های صحرایی بخشی از برنامه های کاروان راهیان نور وزارت بهداشت است که قرار است این عزیزان از این مناطق دیداری داشته باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار