شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۲
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: در سالی که گذشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تلاش مدیران و معاونین دانشگاه در عرصه های مختلف خوشبختانه خوش درخشید و امیدوارم در سال آینده نیز همچنان نام جندی شاپور در بین دانشگاههای برتر باقی مانده و روزبروز گام های بهتری در جهت رشد علمی برداریم
چهارشنبه 26 اسفندماه 1394، نشست پایان سال مدیران واحدهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور اعضاء هیئت رئیسه و مدیران سطوح مختلف به دعوت رئیس دانشگاه در محل تالار شهداء برگزار گردید. 
 
حجت الاسلام والمسلمین آیت عادلی نژاد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه در این مراسم ضمن تشکر از تلاش های مدیران، معاونین و خدمتگزاران مردم در عرصه سلامت در سال 94، بیان داشت: زحمات مدیران حوزه سلامت در سالی که گذشت و در حکومتی که منتسب به حکومت دینی است، جزء باقیات الصالحات محسوب می شود و انجام وظیفه در حکومت دینی با انجام وظیفه در مجموعه هایی که پیام و بار دینی ندارد، بسیار متفاوت است.
 
عادلی نژاد اضافه کرد: وقتی مسئله حکومت و قدرت را با دین و معنویت گره می زنیم، وظیفه و رسالت مدیران تبدیل به یک وظیفه فراتخصصی خواهد شد، به عبارتی، زمانی که فرد به عنوان کارگزار، مسئولیتی را متحمل می شود، نگاه او نیز باید در سطح یک مدیر جمهوری اسلامی ارتقاء یابد. 
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با بیان اینکه یک مدیر در جمهوری اسلامی باید خود را مدیری در تراز جمهوری اسلامی ببیند، ادامه داد: خدمتگزار مردم باید بداند که رفتار، منش، گفتار و نحوه برخورد وی از نگاه مخاطبین که همان مردم و نیروی زیر مجموعه هستند، به طور کامل رصد می شود.
 
وی تصریح کرد: در بسیاری از مواقع، زمانی که در یک بخش، کم کاری صورت پذیرد، نتایج آن تنها به مسئولین آن بخش مربوط نمی شوند بلکه با اعتقادات مردم ارتباط پیدا می کند، چرا که وقتی مردم در جایی حضور می یابند که سردرب آن آرم جمهوری اسلامی است، انتظار دریافت بهترین خدمات را دارند. 
 
عادلی نژاد ادامه داد: در سیستم جمهوری اسلامی، فردی که مسئولیت را می پذیرد باید در مقابل کاستی های احتمالی سیستم پاسخگو باشد، زیرا این پاسخگویی با اعتقادات مردم گره خورده است. 
 
وی بیان داشت: در حماسه 7 اسفندماه، مردم به صورت گسترده پای صندوق های رای حضور یافته و در دو انتخابات قریب به 70 میلیون رای را در صندوق ریختند که این خود مصداق بارز حضور مردم براساس اعتقادات دینی آنهاست، به همین دلیل وظیفه کارگزاران مردم نیز متفاوت و سنگین تر است. 
 
مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گفت: در بخشی از فرمایشات امام علی(ع) به مالک اشتر که یک اساسنامه کامل مدیریتی محسوب می شود، می فرمایند: "ای مالک زمانی که به قدرت نشستی مانند یک انسان درنده خو به مسئولیت نگاه نکن که این مسئولیت امانتی است از طرف خداوند."
 
وی بیان داشت: باید افتخار کنیم که در حکومتی مسئول هستیم که می دانیم اگر گامی برداشتیم زیر نظر بقیه الله است و اگر انسانی را احیاء کردیم، انگار جامعه انسانی را حیات بخشیده ایم و این مسئولیت هم مبارک و هم سخت است، بخصوص در حوزه سلامت که مهم و حیاتی است و لازم است این راهی را که امام خمینی (ره) برای ما گشود و نوری که در عصر ظلمت برای ما برافراشت را به خوبی قدر دانسته و الگویی برتر برای دیگر جوامع باشیم.
 
عادلی نژاد در پایان ضمن تبریک پیشاپیش سال نو، خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تلاش مدیران و معاونین دانشگاه در عرصه های مختلف خوشبختانه خوش درخشید و امیدوارم در سال آینده نیز همچنان نام جندی شاپور در بین دانشگاه های برتر باقی مانده و روز به روز گام های بهتری در جهت ارتقاء وضعیت موجود برداریم









comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
زروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment برادر عادلی نژاد
تا حالا کجا تشریف داشته ای مگه تو این مملکت زندگی نمیکنی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار