شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه: "بن کارت رفاهی" را برای تمام پرسنل دانشگاه در سراسر استان تهیه و توزیع نمودیم و بمناسبت فرارسیدن سال نو، مبلغ 100 هزار تومان تحت عنوان عیدانه به حساب کلیه پرسنل پرتلاش دانشگاه واریز شد

چهارشنبه 26 اسفندماه 1394، نشست پایان سال مدیران واحدهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور اعضاء هیئت رئیسه و مدیران سطوح مختلف به دعوت رئیس دانشگاه در محل تالار شهداء برگزار گردید. 
 
دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این نشست با تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال جدید و ضمن تشکر از همکاری و تلاش های مدیران مختلف دانشگاه به ویژه مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع بیان داشت: در سالی که گذشت با تلاش های مدیران و پرسنل معاونت پشتیبانی دانشگاه توانستیم اقدامات زیادی را در بخش های رفاهی، عمرانی، خدماتی و مالی انجام دهیم.
 
وی ادامه داد: در بخش رفاهی موفق به حل مشکلات بیمه تکمیلی شده و رضایتمندی نسبی را در این زمینه بین اعضای هیئت علمی و پرسنل ایجاد کردیم.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه تصریح کرد: همچنین برای تمام پرسنل دانشگاه در سراسر واحدهای تابعه در استان کارت رفاهی تحت عنوان "بن کارت رفاهی" با نام و مشخصات خود پرسنل تهیه و توزیع گردید که از این به بعد در مناسبت های مختلف می توان تشویق ها و حمایت های لازم را از طریق این کارت برای آنان در نظر گرفت و اعمال نمود و همچنین بمناسبت فرارسیدن سال نو مبلغ 100 هزار تومان تحت عنوان عیدانه به حساب کلیه پرسنل پرتلاش دانشگاه واریز گردید.
 
حسینی افزود: از دیگر اقدامات انجام شده در سال 94، اعزام اعضاء هیئت علمی و پرسنل دانشگاه برای اولین بار به رامسر بود و در این زمینه درصدد هستیم با همکاری معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت امکاناتی را فراهم کنیم تا پرسنل و اعضای هیئت علمی بتوانند از ویلاهای خزرشهر وزارت بهداشت نیز استفاده کنند، همچنین به یاری خدا امیدواریم با رایزنی هایی که با دانشگاه علوم پزشکی بندرعباس و بوشهر صورت پذیرفته است، بتوانیم اردوهای کیش و قشم را نیز برای پرسنل برگزار نمائیم.
 
 
معاون توسعه مدیریت و منابع اضافه کرد: علیرغم مشکلات موجود و عدم پرداخت مطالبات از سازمان های بیمه گر، خوشبختانه با حمایت های دکتر ایدنی رئیس دانشگاه موفق به پرداخت مطالبات پرسنلی اعم از حقوق، اضافه کار و کارانه شدیم که از لحاظ پرداخت های مطالبات پرسنلی از تمامی دانشگاه های علوم پرشکی کشور جلوتر هستیم.
وی ضمن تشکر ویژه از مهندس سروری نژاد مدیر امور عمرانی دانشگاه، خاطر نشان کرد: در بخش عمرانی دانشگاه نیز اقدامات ارزنده ای صورت گرفته و پروژه های مختلف دانشگاه با سرعت خوبی در حال پیشرفت هستند.
 
حسینی بیان داشت: به یاری خدا امیدواریم بتوانیم بیمارستان 128 تختخوابی سوسنگرد را تا پایان سال 95 و همچنین پروژه طبقه دوم اورژانس و پروژه مغز استخوان بیمارستان شفا اهواز را تا پایان شهریور 95 به سرانجام رسانده و افتتاح نمائیم.
 
وی در پایان گفت: مسئله و معضل کمبود نیروی انسانی در دانشگاه را تا حدودی توانسته ایم با استفاده از نیروهای انسانی غیرتشکیلاتی به صورت موقت و نسبی مرتفع نموده و با توجه به مشکلات مالی و اعتباری موجود سعی کردیم همکاری صادقانه ای با سایر معاونت ها و شبکه های بهداشت و درمان داشته باشیم به طوری که هم اکنون در شبکه های بهداشت و درمان خط پرداخت ها را به روز کرده و در عرصه دارویی اولین دانشگاه علوم پزشکی در کشور هستیم که پرداخت هزینه های دارویی معاونت غذا و دارو را تا دی ماه پرداخت نموده ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار