شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
معاون درمان دانشگاه: از رؤسای دو بیمارستان سلامت و سینا که در اعتبارسنجی سال 94 موفق به کسب رتبه درجه یک شدند کمال تشکر و قدردانی را دارم

چهارشنبه 26 اسفندماه 1394، نشست پایان سال مدیران واحدهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور اعضاء هیئت رئیسه و مدیران سطوح مختلف به دعوت رئیس دانشگاه در محل تالار شهداء برگزار گردید. 

 دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این نشست با اشاره به ایجاد امکانات جدید درمانی و بکارگیری بسیاری از تجهیزات نو در بخش درمان حوزه های تابعه دانشگاه در سال گذشته، گفت: تکمیل پروژه های نظیر بیمارستان شهرستان باغملک، الوار گرمسیری، دشت آزادگان، ابوذر و سوانح و سوختگی و بخش پیوند مغز استخوان از اولویت های کاری سال 1395 معاونت درمان دانشگاه می باشد.

معاون درمان دانشگاه افزود: تکمیل پروژه های پنج گانه مرتبط با طرح تحول نظام سلامت، استفاده از ظرفیت خیرین و مشارکتهای مردمی، انعقاد تفاهم نامه به منظور استفاده از تمام ظرفیت بیمارستان شهید بقایی، جایگزینی بیمارستان گلستان با بیمارستانی 2000 تختخوابه و انجام سطوح 2 و3 سند ملی پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر از دیگر اولویتهای کاری مهم این معاونت در سال 95 است.

نظری با بیان اینکه اعتبار سنجی باعث ارتقاء سطح ارائه خدمات و تعریف درآمد بیمارستان است، گفت: از رؤسای دو بیمارستان سلامت و سینا که در اعتبارسنجی سال 94 موفق به کسب رتبه درجه یک شدند کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی در پایان با بیان اینکه اولویت اصلی ما ارائه خدمات مورد نیاز درمانی به بیماران استان است، تصریح کرد: معاونت درمان در بخش نظارت خدمات خوبی را ارائه داده که لازم است تمامی مدیران شبکه های بهداشت و درمان تابعه دانشگاه نیز تقویت بخش نظارت را از دیگر اولویت های کاری خود در سال 95 قرار دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار