شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان و همچنین فعال شدن چشمه‌های گرد و خاک درون‌استانی خبر داد.

کوروش بهادری اظهار کرد: با ورود سامانه بارشی به خوزستان، از اواخر امروز (7 فروردین) تا روز سه‌شنبه برای بیشتر نقاط استان فعالیت بارشی پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب ابتدا در مناطق شمالی استان خواهد بود و سپس از روزهای یکشنبه و دوشنبه در بیشتر نقاط استان شاهد رگبار، باران، رعد و برق و گاه بارش تگرگ خواهیم بود.

بهادری گفت: این سامانه بارشی در نقاط شمال، شمال شرق و ارتفاعات زاگرس فعالیت بیشتری خواهد داشت و احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در این مناطق وجود دارد. بدین ترتیب توصیه می‌شود مسافران از تردد در حاشیه رودخانه‌ها به ویژه در نواحی شمالی استان خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در مناطق جنوبی، مرکز و نوار مرزی استان نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه به دلیل وزش بادهای قابل ملاحظه شاهد فعال شدن چشمه‌های گرد و خاک و کاهش دید در این مناطق همچنین در شهر اهواز خواهیم بود.

وی گفت: در شبانه‌روز گذشته اهواز با 32 درجه و ایذه با 9 درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شدند. همچنین تغییرات دمای هوای امروز اهواز بین 32 تا 14 درجه سانتی‌گراد در نوسان خواهد بود.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
comment
0
0
comment حجازی بعد از امیر حیات مقدم سر کار امد.
از ان زمان روز به روز اوضاع بدتر میشود.
واقعا نمیتوان این مشکل را حل کرد.
در دولت قبل و این دولت کاری ضورت نگرفت.
البته بنده دولت فعلی را از دولت قبل بیشتر قبول دارم ولی باید کاری برای این مورد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار