شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز:
تاکنون حدود پنج هزار نفر در ستاد اسکان این شهرداری و دو محل پارک لاله و نمایشگاه بین الملل پذیرش شده اند.
شوشان: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: تاکنون حدود پنج هزار نفر در ستاد اسکان این شهرداری و دو محل پارک لاله و نمایشگاه بین الملل پذیرش شده اند.
علیرضا حلاج اظهار کرد: امسال در بحث اسکان دو محل را برای مهمانان نوروزی مهیا کردیم که یکی نمایشگاه دائمی بین الملل و دیگری هم پارک لاله است.

وی افزود: در نمایشگاه بین الملل با یک هزار و ۲۰۰ تخته چادر و در پارک لاله نیز ۴۰۰ تخته چادر با امکاناتی نظیر چشمه های حمام، سرویس بهداشتی، صبحانه گرم، پخش فیلم، برپایی نمایشگاه غرفه های توزیع محصولات فرهنگی به صورت رایگان پذیرای مهمانان نوروزی هستیم.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به توزیع نقشه و بروشور میان مسافران نوروزی بیان کرد: نیروی انتظامی استان همکاری بسیار خوبی برای تأمین امنیت و سایر مسائل مربوطه با شهرداری دارد.

حلاج عنوان کرد: تاکنون بالغ بر ۸۰۰ تخته چادر در نمایشگاه بین الملل و ۳۰۰ تخته نیز در پارک لاله در اختیار حدود پنج هزار مهمان نوروزی پذیرش شده قرار گرفت.

وی یادآور شد: تور گردشگری اهوازگردی هم امسال برگزار شده و دو دستگاه خودروی مینی بوس هر روز برای جابجایی مسافران نوروزی از مقابل نمایشگاه بین المللی اهواز در نظر گرفته شده است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: پنج سایت قایقرانی در اهواز برپا شده که امنیت آنها را بسیج شهرداری، آتش نشانی و تیم نجات غریق برعهده دارد.

حلاج خبر داد: چند روز قبل نیز یک پدر و پسر که در رودخانه افتاده بودند به همت تیم نجات غریق کاملا سالم نجات پیدا کردند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار