شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۷

شوشان/ صادقی : مدیر کل فر هنگ واشاد اسلامی خوزستان در دومین همایش بررسی مشکلات کانونهای مساجد هندیجان اعلام کرد که پیشنهاد طرح فراکسیون مساجد در مجلس شورای اسلامی را به وزارت فرهنگ و ارشاد داده ایم.

مهدی صادقی: حجت الاسلام والمسلمین سپهر در گفتگوبا خبرنگار ما در دومین همایش بررسی مشکلات کانون های مساجد در هندیجان خطاب به نمایندگان استان و خطاب به سردار حبیب آغاجری نماینده مردم شهرستان هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: همانگونه که موضوعات مهم و کلیدی کشور در مجلس شورای اسلامی دارای فراکسیون می باشند، به دلیل اهمیت زیاد مساجد لازم به نظر می رسد که فراکسیون مساجد در مجلس شورای اسلامی راه اندازی شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دشمن برای انحراف در کشور ما و در جهان تشیع برنامه ریزی های بسیاری با هزینه های بالا داشته است و از آن نیز نتیجه گرفته است. برای مقابله با این موضوع باید پایه های فرهنگ دینی را محکم کنیم.اندیشه فکری مذهب تشیع و انقلاب ما از مساجد شکل گرفته است و به همین منظور می بایست به فضای فکری در مساجد توجه بیشتری شود.

وی افزود: به همین دلیل پیشنهادی به وزارت فرهنگ و دبیر خانه کانون های مرکز داده ایم که فراکسیونی از متدینین مجلس تحت عنوان فراکسیون مساجد شکل بپذیرد که بتواند پشتوانه مساجد باشد.

سپهر در پایان افزودند: نیاز است که نمایندگان در مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی و مساجد را به عنوان یکی از مهمترین پایگاههای تولید فکر نرم افزاری دینی، قرآنی و اسلامی قلمداد کنند و برای آن اعتبارات کلان سالانه را به تصویب برسانند که آنها بتوانند با دست پر در خدمت اسلام باشند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار