شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱
شوشان: مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان از اسکان همه مسافران نوروزی در مدارس خوزستان با آغاز بارش های بهاری با 30 درصد تخفیف خبر داد.

محمدتقی زاده مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد: در راستای تسهیل اسکان مسافران نوروزی و تکریم آنها و همچنین باتوجه به موج بارش های بهاری این اداره کل با چاپ و توزیع بروشور و اطلاعیه دعوت در تمامی پارک ها و معابر عمومی زمینه استقرار و اسکان خانواده ها را در مدارس سراسر استان با ۳۰ درصد تخفیف نسبت به نرخ اعلامی را فراهم کرد و طی دو روز گذشته شاهد استقبال مسافران نوروزی از این طرح ضربتی و تسهیلات پیش بینی شده بودیم.

تقی زاده افزود : باید مسافران نوروزی هنگام حضور در نقاط مختلف استان خاطرات و ذهنیت خوبی را با خود از خوزستان و مردم مهمانواز آن به همراه ببرند . در راستای خدمات رسانی بیشتر و تکریم مسافران نوروزی و کاهش مشکلات خانواده ها ، طی سه روز گذشته و همزمان با موج جدید بارش های بهاری اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با توزیع بروشور و اطلاعیه دعوت فراگیر و توزیع آن در میان مسافران نوروزی مستقر در سطح پارک ها و معابر عمومی شهر اهواز و سایر شهرستان ها زمینه اسکان آنان در مدارس استان را فراهم ساخت.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار